قابلیتی جدید در تبلت پرچمدار جدید گلکسی تب اس ۴

77ec0143e473f082a7b524db0e9c29f5
زمان مطالعه: 1 دقیقه

قابلیتی جدید در تبلت پرچمدار جدید گلکسی تب اس ۴

شرکت کره ای سامسونگ یکی از برندهای مطرح تولیدکننده تلفن هوشمند و دیگر دستگاه های هوشمند بوده که به نظر می رسد بزودی قصد داشته نسل جدید تبلت پرچمدار خود را معرفی کند. در سال ۲۰۱۷ طی MWC 2018 شاهد معرفی تبلت گلکسی تب اس ۳ بودیم که با پشتیبانی از قلم و مشخصات بزرگ یک پرچمدار محسوب می شد.

استقبال از گلکسی تب اس ۳ بسیار قابل توجه بود و حال به نظر می رسد آژانس وای فای تاییدیه ای به تبلت شرکت کره ای داده است. براساس گزارش ها گلکسی تب اس ۴ تحت توسعه قرار داشته و بزودی معرفی خواهد شد.

به تازگی طی گزارشی گفته شده گلکسی تب اس ۴ از سنسور عنبیه چشم برخوردار است. با این قابلیت می توان انتظار داشت همانند سایر مدل های سری نوت با قابلتی تشخیص عنبیه چشم به تبلت ورود پیدا کرد.

پیش بینی می شود این رونمایی در ایفا ۲۰۱۸ یا رویداد معرفی گلکسی نوت ۹ باشد که به احتمال بیشتر ایفا خواهد بود. از مشخصات شایعه شده باید به صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی QHD یا ۲۵۶۰*۱۴۴۰ پیکسلی، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، باتری ۷۳۰۰ میلی آمپری، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره کرد. این طور که پیداست برند کره ای مشخصات قابل توجهی برای تبلت آینده خود در نظر گرفته تا رقیب سرسختی برای دیگر مدل های رده بالا باشد.

البته این نکته حائز اهمیت است که پردازنده دستگاه اسنپدراگون ۸۳۵ بوده و می تواند قدرت بالایی داشته باشد. جزئیات دیگری در کار نیست اما پیش بینی می شود در طراحی و پشتیبانی از قلم شاهد تبلتی باشیم که مشابه گلکسی تب اس ۳ می باشد و از ویژگی های قابلی بهره می برد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار