تبلت اقتصادی Tab E10 لنوو معرفی شد

b4ff5f69586a72859a25cba1ec6248b0
زمان مطالعه: 1 دقیقه

تبلت اقتصادی Tab E10 لنوو معرفی شد

شرکت لنوو به تازگی از تبلت اقتصادی جدید  Tab E10 را با صفحه نمایش ۱۰ اینچی معرفی کرد. تبلتی که از قیمت مناسبی برخوردار است و طراحی باکیفیتی دارد.

این تبلت تنها ۱۰۶ دلار است و هم اکنون برای خرید دردسترس قرار دارد. از مشخصات  Tab E10 لنوو باید به صفحه نمایش ۱۰ اینچی ۱۲۸۰*۸۰۰ پیکسلی IPS ، پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون ۲۱۲ با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتزی، حافظه رم ۲ گیگابایتی LPDDR3 ، حافظه داخلی ۱۶گیگابایتی با قابلیت ارتقا تا ۱۲۸ گیگابایت، دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد.

تبلت Tab E10 لنوو یک رایانه لوحی چند رسانه ای محسوب می شود که با قیمتی مناسب دردسترس مشتریان قرار می گیرد. با پشتیبانی از سیستم دالبی اتمز، افراد می توانند صدایی رسا و فراگیر در تماشا فیلم و سریال داشته باشند.

همچنین چند قابلیت محافظت از کودک نیز در Tab E10 گنجانده شده و باید به عدم دسترسی محتوا نامناسب، سیستم کنترل والدین و چندی دیگر اشاره کرد.

تبلت جدید اندرویدی Tab E10 لنوو در فروشگاه های مختلفی به فروش می رسد که از جمله باید به فروشگاه رسمی لنوو پرداخت. این شرکت اخیرا نیز چند مدل تبلت میان رده هم معرفی کرده تا مشتریان بتوانند به تبلت های کاربردی دسترسی پیدا کنند.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار