شیائومی می پد ۵ با باتری ۸۵۲۰ میلی آمپری معرفی می شود

55d3172e5d012f24949c28d874c1777b
زمان مطالعه: 3 دقیقه

جنگ بین تولید کنند های تبلت تا جایی پیش رفته که شیائومی محبوب ترین برند چنین اکنون به معرف تبلتی با دو باتری قدرتمند دست زده است. اطلاعات منتشر شده از دریافت گواهی ۳C چین مشخص کرده است که تبلت «می پد ۵» شیائومی از دو باتری ۴۲۶۰ میلی آمپر ساعتی بهره مند  خواهد شد، تا جمعا ظرفیت باتری ۸۵۲۰ میلی آمپر ساعتی را برای کاربان به ارمغان آورد.

گرچه شیائومی تا این لحظه به صورت رسمی مشخصات این تبلت پرچمدار را فاش نکرده است، اما انچه شایعات از مشخصات این تبلت خبر می دهد، به نظر می‌رسد شیائومی در ژی رونمایی از یک تبلت بسیار حرفه ای و قدرتمند است. آچه از این شایعات پیداست احتمالا شیائومی قصد دارد این پرچمدار پر قدرت را در دو مدل می پد ۵ و پد ۵ پرو عرضه کند که به ترتیب از تراشه‌های مدیاتک دیمنسیتی ۱۲۰۰ و اسنپدراگون ۸۷۰ بهره خواهد بود. گفتنی است که مدل پرو این تبلت، توانایی رقابت با دستگاه‌های بالارده‌ای همچون آیپد پرو و هواوی میت پد پرو دارد.

بر اساس شایعات احتمال می رود تبلت می پد ۵ پرو از نمایشگر LCD با وضوح ۲K، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و سرعت نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. نکته قابل ملاحظه دیگر امکان رونمیی این تبلت با قلم لمسی است.

شیائومی می پد 5

طبق اطلاعاتی که این کمپانی منتشر کرده است رابط کاربری MIUI را برای تبلت‌های خود را توسعه خواهد بخشید. به طوری که شیائومی برای این رابط کاربری حالت پی‌سی در نظر گرفته که از منوی استارت و کنترل پنل ویندو تشکیل شده است.

بد نیست بدانید که آخرین نسل تبلت عرضه شده توسط شیائومی می پد ۴ بود که در سال ۲۰۱۸ رونمایی شد. اما در گذر زمان این طور به نظر می رسید که این کمپانی قصد ادامه مسیر در زمینه تولید تبلت ها را کنار گذاشته باشد. با این حال خبر رونمایی از چنین تبلت پر قدرتی از سوی این کمپانی انتظار نمی رفت. البته شیوع ویروس کروونا می توانست تمامی کمپانی های سازنده تبلت را برای تصرف این بازار وسوسه کند که البته این اتفاق برای شیائومی نیز افتاد.

شایعات پیرامون مشخصات این محصول از شیائومی بسیار زیاد و اخبار ضد و نقیض است به طوری در برخی رسانه ها احتمال رونمایی سه نسخه از این محصول وجود دارد که تنها یکی از باتری ۸۵۲۰ میلی‌آمپر ساعت برخوردار است.

گزارش دیگری نیز در ارتباط با رونمایی این محصول وجود دارد که نشان می دهد، احتمالا شیائومی آن را در ماه جولای (تیر و مرداد ۱۴۰۰) معرفی خواهد کرد.

به گزارش سایت خبری معتبر جی‌اس‌ام‌آرنا، در پست اخیری که در  ویبو منتشر شده است، توماس مدیر محصولات این شرکت تأیید کرد که می پد ۵ در ماه جاری عرضه نخواهد شد و احتمالا عرضه آن در نیمه دوم سال اتفاق افتد.بنابراین انتظار می رود این تبلت های جدید تا ماه جولای عرضه نشوند.

همانطور که در بالا اشاره شد محصولات می پد شیائومی با آیپد اپل، گلکسی تب سامسونگ و مدیاپد هواوی رقابت خواهند کرد که رقیبان سرسختی برای این کمپانی هستن.

البته لازم به ذکر است که مدتی پیش تصاویر رندر‌ این محصول منتشر شده بود نشان م یداد که چیدمان دوربین های این محصول مانند دوربین سه گانه می ۱۱ شیائومی خواهد بود. با توجه هه اخبار منتشر شده بسیار درباره این محصول پر جنجال شیائومی باید تا معرفی رسمی آن توسط این کمپانی صبر کنیم و بعد بررسی کنیم که آیا این تبلت ها قادر به رقابت با رقیبان خود هستند و یا اساس ارزش خرید دارند یا خیر.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار