بندهای جدید نایک برای ساعت هوشمند اپل واچ

60f2773ff3f3a14c1a1dbf9c5ebf6e0b
زمان مطالعه: 1 دقیقه

بندهای جدید نایک برای ساعت هوشمند اپل واچ

شرکت اپل به تازگی بندهای جدیدی را با همکاری نایک برای ساعت های هوشمند اپل واچ خود معرفی کرد. بندهایی که در دو مدل هستند و با طراحی ویژه نایک ساختاری اسپرت را به ساعت هوشمند مذکور می بخشند.

در رویداد سپتامبر امسال کوپرتینویی ها علاوه بر معرفی نسل جدید آیفون در سه مدل متحول شده، ساعت هوشمند اپل واچ سری ۴ را با طراحی بروزرسانی شده و مشخصاتی بهتر معرفی کرد.همانطور که می دانید نایک هر سال در همکاری با اپل برای نسخه اسپرت اپل واچ بندهایی تولید می کند که همگی جذاب و خیره کننده هستند. حال به نظر می رسد بزودی باید شاهد معرفی دسته جدیدی از بندهای اسپرت  Apple Watch Nike+ باشیم.

به گزارش وب سایت ۹to5Mac، نایک دو مدل بند سری Sport Loop را معرفی کرده که از ۱۶ نوامبر امسال دردسترس قرار می گیرد. برای خرید این بند کافیست مشتریان به اپ مخصوص نایک مراجعه کرده و هر یک از مدل موردنظر را خریداری کنند.البته  همانطور که گفته شد برای تهیه بندهای جدید باید تا ۱۶ نوامبر منتظر ماند. نایک مشخص نکرده آیا بندهای جدید به صورت جداگانه قابل تهیه هستند یا خیر. زیرا در بیشتر مواقع باید بندها را بوسیله اپ ویژه نایک خریداری کرد و مشخص نیست آیا در آینده چنین چیزی ممکن خواهد شد یا خیر.

انتظار داریم بزودی بندهای بیشتری با همکاری نایک و اپل معرفی و عرضه شوند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار