می میکس ۴ شیائومی با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر از راه می‌رسد

2de2cbc58717f5dcbaf1b4032dbc79bd
زمان مطالعه: 2 دقیقه

تا به امروز احتمالا خبرهای بسیار زیادی درباره می میکس ۴ شیائومی شنیده و یا خوانده اید که همه این اخبار به صورت غیر رسمی درباره می میکس ۴ شیائومی که پرچمدار گوشی های همراه آینده است منتشر گردیده است. بنابر برخی از اخبار که از منابع آگاه دیگری اعلام شده است: گوشی هوشمند می میکس ۴ شیائومی دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت و شارژ ۱۲۰ واتی است که با این ویژگی، به دست کاربران خود خواهد رسید.

بر اساس گزارشی منتشر شده از یکی از منابع آگاه بازار چین تایید می شود که گوشی می میکس  ۴ شیائومی که در آینده قطعا جز پرچمداران گوشی های همراه خواهد بود، دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت یعنی دو باتری ۲۴۳۰ میلی آمپر ساعتی است. که این باتری ها از فناوری شارژ سریع سیمی ۱۲۰ وات و شارژ سریع بی سیم ۸۰ وات پشتیبانی می کند. یکی از ویژگی های مهمی که باعث می شود این گوشی پرچمدار آینده باشد دقیقا همین فناوری سریع شارژ می باشد. در حال حاضر رقبای برند شیائومی هنوز بر روی فناوری شارژ سریع متمرکز نشده اند. در حقیقت این میزان از شارژ، بالاترین میزانی است که می میکس ۴ از آن پشتیبانی می کند که فعلا در حال حاضر هیچ گوشی ادر بازار این گونه نیست.

در آینده ای نه چنان دور گوشی می میکس ۴ شیائومی در بازار با مشخصات و ویژگی های بسیار پیشرفته به بازار عرضه می شود. در کنار فناوری شارژ سریع قرار است در این گوشی از نسل فناوری دوربین زیر نمایشگر نیز استفاده شود تا تجربه ای کاملا خاص و بی نظیر و تمام صفحه در اختیار کاربران خود قرار دهد. در اواسط اردیبهشت ماه بود که یکی از منابع آگاه که نام کاربری آن digital chat station بود اعلام نمود که شیائومی قصد بر آن دارد که دو گوشی همراه پیشرفته جدید با فناوری دوربین زیر نمایشگر به شماره مدل های k8 و j182s قرار است به بازار عرضه کند. این دو مدل احتمالا به ترتیب همان می میکس ۴ و مورد دوم گوشی تاشو میکس خواهد بود.

همچنین در اخبار منتشر شده، بیان شده است که به احتمال خیلی زیاد شیائومی دستگاه خود را با وضوح صفحه نمایش بالایی به بازار عرضه خواهد کرد که قطعا با وضوح نمایشگر full hd قابل مقایسه نخواهد بود و خروجی خیلی بهتری خواهد داشت. بر اساس گزارش های اخیر، عنوان شده است که احتمالا گوشی می میکس ۴ از می ۱۱ الترا نیز گران تر خواهد بود.چیزی که از این مدل شیائومی انتظار می رود این است که از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ و آخرین نسخت رابط کاربری miui بهره خواهد برد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار