معرفی و مشخصات فنی گوشی Honor 8X

معرفی و مشخصات فنی گوشی Honor 8X
زمان مطالعه: 1 دقیقه

معرفی و مشخصات فنی گوشی Honor 8X ، آنر که قبلا یکی از برندهای فرعی هوآوی بود، در حال حاضر از این کمپانی جدا شده و به‌عنوان یک برند مستقل کار می‌کند. به نظر می‌رسد این تولیدکننده به‌خوبی در میان کاربران شناخته شده و طرف‌داران خود را پیدا کرده است. گوشی‌های این برند دارای قیمت مقرون‌به‌صرفه و مناسب و طراحی خاص و قابل تشخیص هستند و معمولا با مشخصات مناسب و ویژگی‌های غنی عرضه می‌شوند. در این مقاله به بررسی یکی از جدیدترین مدل‌های تولید شده این مجموعه، تحت عنوان آنر ۸X پرداخته‌ایم، همراه ما باشید.

آنچه درباره آنر ۸X می‌دانیم

این گوشی در ۲۳ مارچ عرضه شده و از مشخصات اصلی آن می‌شود به سنسور دوربین اصلی با وضوح بالا و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه اشاره کرد که در ادامه بیشتر درباره آنها صحبت می‌کنیم.

آنر ۸X حاشیه‌هایی به‌اندازه ۱.۱ میلی‌متر در کناره‌ها و ۱.۱۵ میلیمتر در بالای نمایشگر ۶.۷ اینچی خود دارد که نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۹۳.۶ درصدی را ارائه می‌کند. این مقدار بالاترین حد ممکن در میان گوشی‌های هم رده دیگر است. این نمایشگر وضوح ۲۰۳۸۸ در ۱۰۸۰ پیکسل داشته و از ۱۶.۷ میلیون رنگ پشتیبانی می‌کند.

در قسمت پشتی گوشی سیستم دوربین چهارگانه را خواهید دید که توسط یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی هدایت می‌شود. یک لنز ۵ مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید ۱۲۰ درجه و دیافراگم f/2.2 به همراه یک دوربین ماکرو و حسگر ۲ مگاپیکسلی و یک حسگر بوکه ۲ مگاپیکسلی هم به این دوربین می‌پیوندند.

آنر 8X

آنر ۸X

آنر ۸X با تراشه اسنپ دراگون ۶۸۰ کار می‌کند که بر اساس فرایند ۶ نانومتری ساخته شده است. این مورد با ویژگی رم توربوی آنر که بخشی از حافظه فلش را به رم منتقل می‌کند، تکمیل می‌شود. این تقریبا به این معنا است که رم ۶ گیگابایتی گوشی را می‌شود به ۸ گیگابایت افزایش داد.

باتری این گوشی دارای ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که برای حداکثر ۱۳ ساعت پخش ویدیو، ۱۹ ساعت وب‌گردی یا ۹.۳ ساعت بازی کفایت می‌کند. پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی هم از ویژگی‌های دیگر آن است.

 

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار