شیائومی Mi 8X و کسب گواهی ۳C چین

fce252261922d2d0dad53ee15079c433
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شیائومی Mi 8X و کسب گواهی ۳C چین

شرکت شیائومی برای سال ۲۰۱۸ چندین مدل اسمارتفون در نظر گرفته که یکی دیگر از مدلهای آن یک تلفن هوشمند میان رده به نام Mi 8X است. تاکنون اخبار و شایعات متعددی پیرامون Mi 8X شیائومی منتشر شد اما هیچ یک به تایید یا تکذیب کمپانی چینی نرسید. به تازگی در وب سایت ۳C چین سه مدل گوشی هوشمند جدید با شماره مدل های M1808D2TE، M1808D2TT و M1808D2TC آشکار شد.

اسمارتفون هایی که به نظر می رسد برای شرکت شیائومی است و مدل های هم نام اما متفاوت به شمار می روند. اگرچه اطلاعات دقیق دیگری در کار نیست اما گفته می شود این اسمارتفون Mi 8X شیائومی خواهد بود.

از مشخصات گوشی هوشمند موردبحث باید به پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰، سنسوراثرانگشت درون نمایشگر، باتری ۳۱۰۰ میلی آمپری و طراحی شبیه به Mi 8 پرچمدار. این کسب تاییدیه نشان می دهد شرکت شیائومی بزودی اسمارتفون خود را رونمایی خواهد کرد اگرچه اواخر سال ۲۰۱۸ خواهد بود.

پیش بینی می شود بزودی شرکت شیائومی از این میان رده تازه وارد خود رونمایی کرده و به شایعات همیشگی پایان دهد. همانطور که می دانید در سال جاری اسمارتفون های مختلفی توسط شیائومی رونمایی شده از این رو نمی توان مشخص کرد چند مدل دیگر در راه است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار