کمپانی شیائومی از تلویزیون‌های پیشرفته می میورال با نمایشگر ۶۵ اینچی رونمایی کرد

045cb3ec55898fa4c9ede583d56b3d26
زمان مطالعه: 1 دقیقه

کمپانی شیائومی از تلویزیون‌های پیشرفته می میورال با نمایشگر ۶۵ اینچی رونمایی کرد

کمپانی شیائومی به‌تازگی از تلویزیون‌های سری می میورال که از امکانات و ویژگی‌های متعددی برخوردارند و کاملا پیشرفته هستند رونمایی کرده است این مدل از تلویزیون‌‌های کمپانی شیائومی از نمایشگر ۶۵ اینچی برخوردارند.

جالب‌ترین ویژگی که تلویزیون‌‌های جدید شیائومی دارند طراحی ظاهری بی‌نظیر آن‌هاست که به دلیل ضخامت بسیار کمی که دارند بجای اینکه به یک تلویزیون‌ شباهت داشته باشند بیشتر شبیه به یک تابلوی نقاشی هستند. از این‌رو است که کمپانی شیائومی برای این سری از تلویزیون‌‌های خود نام میورال را انتخاب کرده است.

از آن‌جایی که این تلویزیون‌‌ها از ضخامت بسیار کمی برخوردارند و مانند تابلو نقاشی هستند کمپانی شیائومی چندین اثر هنری از ۴۵ هنرمند را به‌صورت پیش‌فرض در این تلویزیون‌‌ها قرار داده است تا کاربران زمانی که این تلویزیون‌‌ها را به دیوار نصب می‌کنند با استفاده از این آثار هنری پیش‌فرض بتوانند از این تلویزیون‌ به‌عنوان یک تابلوی نقاشی دیواری استفاده کنند و محیط منزل خود را زیباتر کنند. که ایده بسیار جالبی است.

جالب است بدانید که این تلویزیون‌‌ها تنها ۱۳.۹ میلی‌متر ضخامت دارند و برای بدنه پشتی آن‌ها نیز طراحی تخت در نظر گرفته شده است. از این‌رو می‌توان آن را به راحتی بر روی دیوار نصب کرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار