شیائومی گوشی پرچم‌دار مجهز به UWB عرضه خواهد کرد

b870b93a6dcc86efeda1a6e9397e71f4
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اگر کمی در دنیای دیجیتال گشت و گذار کرده باشید به خوبی می دانید که سری می شیائومی در واقع پرچمداران این برند هستند. کمپانی شیائومی که به تازگی مسیر خود را تولید گوشی های هوشمند پیدا کرده است، با ارائه گوشیهای با کیفیت و امکانات بالا اما با قیمت منصفانه تر این بازار را تصاحب کرده است. به تازگی این کمپانی طرح مفهومی از می ۱۲ شیائومی، را به اشتراک گذاشته است که طراحی پنل جلویی و پشتی دستگاه را به خوبی نشان می‌دهد. آنچه در این خبر بسیار مورد توجه بوده است احتمال استفاده از فناوری دوربین زیر نمایشگر است. احتمال می رود که این مدل جدید از شیائومی احتمال دارد به چهار دوربین در پنل پشتی مجهز شود.

آنچه از زمان رونمایی این محصول حدس زده می شود رونمایی در اواخر سال جاری و یا اوایل سال آینده است.  در تصاویر منتشر شده از این محصول چینی نمایشگر بدون هیچ ناچ و بریدگی ای دیده می شود که توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

طراحی این دستگاه شباهت بسیاری به مدل «می ۱۱» شیائومی دارد. به این صورت که می ۱۲ از ماژول دوربین مشابهی برخوردار است اما از نظر تعداد لنز ها کمی متفاوت تر طراحی شده است. از طرفی در قسمت نمایشگر نیز شباهت بسیاری دیده می شود با این تفاوت که خبری از ناچ لنز دوربین سلفی نیست.

گوشی پرچم‌دار شیائومی مجهز به UWB

با توجه به تصاویر منتشر شده از این دستگاه اطراف نمایشگر بدون کمترین حاشیه طراحی شده است از این رو برای حفظ تعادل پنل پشتی نیز متناسب با آن دارای انحنا است. در پنل پشتی نیز ماژول دوربین از چهار لنز به همرا دو فلش LED بهره می برد.

از دیگر مشخصات ظاهری می توان به طراحی نام برند در قاب پشتی و جایگاه دکمه های پاور و تنظیم صدا اشاره کرد که در سمت راست گوشی قرار گرفته اند.

بر اساس پستی در ویبو، پرچم‌دار بعدی شیائومی از فناوری باند فوق پهن (UWB) نیز بهره مند است. گفتنی است که فناوری UWB قبلاً در جدیدترین گوشی‌های پرچم‌دار اپل و سامسونگ قابل دسترس بود. با این تفاسیر، شیائومی نیز می خواهد لوازم جانبی قابل ردیابی سازگار با فناوری UWB معرفی کند.

از مشخصات سخت افزاری دستگاه می توان به قابلیت شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی و پشتیبانی از شارژ سریع بی‌سیم ۷۰ واتی اشاره کرد. به گفته برخی پایگاه های خبری حوزه دیجیتال این دستگاه لزوما جانشینی برای می ۱۱ نخواهد بود، بلکه می تواند نسخه به روز شده می ۱۰ تی قلمداد شود.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار