می ۷ با حافظه رم ۸ گیگابایتی از راه می رسد

172d44a3234fe79d839155f608a27ed2
زمان مطالعه: 2 دقیقه

می ۷ با حافظه رم ۸ گیگابایتی از راه می رسد

شرکت شیائومی یکی از برندهای شناخته شده بوده و تاکنون توانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد و محصولات بزرگی را در بازار عرضه دارد. محصولاتی که کم نظیر هستند و می توانند رضایت مخاطب خود را جلب کنند.

در این میان کمپانی موردبحث در حال آماده شدن برای برگزاری کنفرانس پیش از MWC 2018 بارسلون بوده تا جدیدترین محصولات را در این رویداد مطرح به نمایش درآورد. رویدادی که هر سال در شهر بارسلون اسپانیا برگزار شده و مکانی برای رونمایی جدیدترین دستگاه های هوشمند از جمله تلفن های هوشمند است. اگرچه هوآوی، ال‌جی و چندی دیگر برنامه ای برای معرفی پرچمدار خود در این رویداد ندارند اما سامسونگ، شیائومی و سونی پرچمدار خود را در این رویداد بزرگ موبایل رونمایی خواهد کرد. شیائومی چندین مدل اسمارتفون برای MWC 2018 ترتیب داده و برخی معتقدند که شرکت پینی پیش از MWC 2018 رویداد جداگانه جهت معرفی اسمارتفون های جدید و رده بالا خود برگزار می کند و پیش از کنگره موبایل نخواهد بود.

گفته می شود یکی از آنها می ۷ پرچمدار است. اسمارتفونی که در مقایسه با نسل پیشین ارتقا سخت افزاری داشته و با طراحی مطلوبی همراه است که می تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند. می ۷ یک پرچمدار بی چون و چرا بوده زیرا با قدرتمندترین سخت افزار همراه می شود که باید به پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵ شرکت کوالکام اشاره کرد. پردازنده موردبحث تنها روی اسمارتفون های رده بالا قرار می گیرد و در این میان می ۷ نیز چنین گوشی هوشمندی به شمار می رود.

از دیگر مشخصات این اسمارتفون باید به صفحه نمایش ۵.۷ اینچی FHD+، حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره داشت. جزئیات بیشتری در کار نیست و شیائومی نیز به این سخت افزارهای می ۷ اشاره ای نکرده است. از این رو نمی توان اطلاعات آشکار شده را دقیق و درست دانست و باید منتظر ماند تا چینی ها بزودی محصول جدید را معرفی کنند و به شایعات پایان دهند.

احتمالا در MWC یا پیش از آن معرفی Mi 7 انجام می گیرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار