مشخصات دوربین سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ فاش شد

b426b3db0c24cec4901f6a4e35f2ed6e
زمان مطالعه: 2 دقیقه

گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 3 قرار بود در مرداد ماه به طور رسمی رونمایی شود اما حالا زودتر از این رونمایی رسمی، یک حساب کاربری در توییتر جزئیات هر پنج دوربین این دستگاه پرچم‌دار بعدی سامسونگ را معرفی کرده است.

حساب کاربری «FrontTron» در توییتر با افشای داده‌های ویژگی‌های دوربین گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳، اطلاعاتی را که در دو هفته پیش از مشخصات دوربین‌های گوشی تاشو جدید کره‌ای‌ها منتشرکرده بود، تکمیل کرد.

طبق اطلاعات فاش شده گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 3 دارای دو دوربین سلفی در جلوی دستگاه خواهد بود. اولین دوربین سلفی یک ماژول ۱۶ مگاپیکسلی با حسگر IMX471 و اندازه پیکسل یک میکرومتر در زیر نمایشگر قرارگرفته است. امیدواریم که در نمایشگر داخلی دستگاه هیچ بریدگی برای دوربین سلفی طراحی نشده باشد. سامسونگ از این فناوری در نمایشگاه SID 2021 با عنوان مارک تجاری «تحت دوربین پانل» (UPC) رونمایی کرد. دومین دوربین سلفی Galaxy Z Fold3 که در یک حفره قرارگرفته، دوربینی ۱۰ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل ۱.۲۲ میکرومتر و حسگر IMX374 در صفحه نمایش خارجی است.

blank

در گزارش فاش‌شده در توییتر ادعا شده که پنل پشتی گلکسی زد فولد ۳ با سه دوربین عرضه خواهد شد. دوربین اصلی این دستگاه ۱۲ مگاپیکسلی با حسگر IMX555 در اندازه پیکسل ۱.۸ میکرومتر است. دوربین دوم در پشت گوشی، دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل یک میکرومتر و بزرگنمایی ۲ برابری و حسگر ۳M5 خواهد بود. در آخر هم دوربینی فوق‌عریض با حسگر ۳L6 و ۱۲ مگاپیکسلی طراحی شده که اندازه پیکسل آن را ۱.۲ میکرومتر درنظرگرفته‌اند. این دوربین واید ۱۲ مگاپیکسلی مناسب تصویربرداری باکیفیت‌تر در شرایط کم نور است زیرا از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد.

شایعات پخش شده گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold3 را با نمایشگرهای داخلی ۶.۲ اینچی و ۷.۵ اینچی با سرعت ۱۲۰ هرتز معرفی کرده‌اند که احتمال دارد این گوشی تاشو کره‌ای در برابر نفوذ آب و گرد و غبار نیز مقاوم باشد و از قلم S پشتیبانی کند. با همه این اطلاعات درز کرده باید منتظر ماند و دید که در هنگام عرضه کدام یک از این مشخصات را گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ با خود به همراه خواهد داشت.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار