بررسی گوشی X2 Pro، جدیدترین محصول Realme

80444bfe00ccc75bb8c7d38dc200f7c9
زمان مطالعه: 4 دقیقه

هنگامی که اپل برای اولین بار در آیفون X به قیمت ۱۰۰۰ دلار نزدیک شد، بلافاصله بازار تلفن های هوشمند را به هم ریخت و موج های شوک در بازار گسترش یافت. در این بین بازار گوشی های میان رده ظاهر شده و بسیار توسعه یافت. همچنین برخی گوشی ها عنوان میان رده های پیشتاز را کسب کردند. گوشی هایی که درعین کارایی بسیار خوب با قیمت مناسب در حدود ۴۰۰ دلار در هزینه ها برای کاربران صرفه جویی به همراه داشته اند. جدیدترین برند تجاری چینی Realme برای به دست آوردن سهم بیشتر بازار در غرب آغاز به کار کرده، در این بین بسیار موفق بوده است. گوشی X2 Pro محصول این برند موفق چینی با قیمتی مناسب در رده میانی در دسترس کاربران می باشد. مشخصات کاربردی این گوشی با توجه به قیمت آن انتخاب بسیارعالی برای خریداران به حساب می آید و نمی شود به راحتی از آن چشم پوشید. در این مطلب به معرفی کامل این محصول جدید که در نیمه دوم ۲۰۱۹ عرضه شده می پردازیم.

گوشی X2 Pro

مدل ها و قیمت گوشی X2 Pro

گوشی X2 Pro با رنگ های آبی نپتونی، سفید لونار، قرمز و خاکستری در مدل هایی با رم ۶ گیگابایتی و حافظه ۶۴ گیگابایت، همچنین رم ۸ با حافظه ۱۲۸ گیگابایت و رم ۱۲ با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی با تنوع بسیار خوبی عرضه شده است. قیمت پایه ای گوشی ۴۴۵ دلار بوده که قیمت بسیار مناسبی می باشد. این گوشی از اکتبر ۲۰۱۹ توسط Realme معرفی و عرضه شده است.

 

گوشی X2 Pro با ۴ دوربین عقب فوق العاده

X2 Pro دوربین های عقب متنوعی را به کاربران ارائه می دهد. دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی آن کیفیت بسیار خوبی را داراست. این گوشی همچنین از یک لنز تله فوتو ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار است و از یک لنز ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض پشتیبانی می کند که از فوکوس بسیار نزدیک بهره می برد، با وجود یک سنسور ۲مگاپیکسلی عمیق، باید گفت یک تنوع کامل را در بخش دوربین در اختیار کاربران قرار می دهد.

گوشی X2 Pro

باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با دوام

باتری X2 Pro با ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت دوام بسیار خوبی داشته و بسیار عملکرد قابل قبولی را داراست. این باتری نسخه پیشرفته ای از شارژ VOOC را که توسط Oppo طراحی شده، ارائه می دهد و ۵۰ وات نیرو را از طریق کابل برق به گوشی منتقل می کند. این به معنای شارژ کامل فقط در ۳۰ دقیقه است.

گوشی X2 Pro

آنباکسینگ X2 Pro

سایر ویژگی های کلیدی و بسیار کاربردی گوشی X2 Pro

همچنین بلندگوهای صدای استریو فراگیری را در گوشی X2 Pro مشاهده می کنیم که از Dolby Atmos پشتیبانی می کند و دور تا دور گوشی قرار گرفته، X2 Pro پتانسیل ۲۵۶ گیگابایت حافظه را داشته و از یک تراشه  Qualcomm Snapdragon 855 Plus برخوردار می باشد. در بخش صفحه نمایش، لازم است به صفحه نمایش +AMOLED 1080p و بسیار ایده آل آن با نرخ رفرش ۹۰ هرتز اشاره کنیم که تا ۱۰۰۰ نیتز روشنایی را عرضه می کند و در زیر نور خورشید به خوبی صفحه نمایش خوانا است، که توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می شود.

X2 Pro

طراحی متفاوت و ویژگی های فیزیکی

قطعا در بخش طراحی ظاهری با اختلاف گوشی X2 Pro از یک طراحی کاملا خاص و متفاوت بهره می برد. به خصوص رنگ سفید لونار (قمری) آن بسیار دلپذیر بوده و جذابیت خاصی به X2 Pro می بخشد. این رنگ جذاب ترین و محبوب ترین رنگ این گوشی است. ترکیب شیشه ای و فلزی گوشی از مقاومت و جذابیت بسیار خوبی برخوردار است. وزن ۱۹۹ گرمی گوشی به خوبی در سراسر آن توزیع می شود. صفحه نمایش ۶.۵ اینچ گوشی X2 Pro کاملا متناسب می باشد. در بالای صفحه نمایش یک شکاف اشک مانند کوچک قرار دارد که به راحتی نمی توان از آن چشم پوشی کرد، و همچنین یک درگاه USB-C در پایین گوشی قرار دارد. در ضمن از آنجایی که گوشی از حافظه microSD  پشتیبانی نمی کند، هیچ شکافی هم برای آن تعبیه نشده است.

X2 Pro

نظرات کاربران درباره گوشی X2 Pro

کاربران، باتری X2 Pro نقطه اوج گوشی دانسته اند، سرعت شارژ شدن باتری و دوام آن را بسیار مناسب دانسته اند. آن ها معتقدند باتری X2 Pro فراتر از یک گوشی میان رده بوده و کاملا ایده آل است. عده ای به صدای فوق العاده گوشی اشاره کرده و آن را در بهترین وضعیت ارزیابی کرده اند. نباید نظرات کاربران درباره کم بودن حافظه ۶۴ گیگابایتی را نادیده گرفت که با توجه به عدم امکان افزایش حافظه توسط میکرو اس دی، آنرا یکی از نقطه ضعف های گوشی دانسته اند.

گوشی X2 Pro

نقاط قوت گوشی

  • صفحه نمایشOLED  با نرخ رفرش ۹۰ هرتز
  • اسپیکر های قدرتمند
  • باتری با دوام و قابل اطمینان

نقاط ضعف گوشی

  • کیفیت عکس های این گوشی در گوشی های میان رده بهترین نیست
  • نرم افزار به فرم کارتونی

قضاوت نهایی درباره گوشی X2 Pro

با تنظیمات چند منظوره دوربین، مشخصاتی مانند یک پرچمدار و صفحه نمایش ایده آل و سرعت بالای گوشی فراتر از یک گوشی میان رده ظاهر می شود. قطعا به عنوان یک گوشی اقتصادی با امکاناتی که به مخاطب عرضه می کند می توان X2 Pro را از پیشتازان میان رده دانست.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار