Mi 9 SE به طور جهانی عرضه خواهد شد

b52e10ca6c27bf0f15f479f3afd12000
زمان مطالعه: 1 دقیقه

Mi 9 SE یکی از گوشی های پرچم دار شیائومی است که به تازگی معرفی و عرضه شده است، البته این عرضه تنها در چین اتفاق افتاده است. یعنی Mi 9 SE تنها در چین در دسترس قرار گرفته و دیگر نقاط جهان به آن دسترسی ندارند!

خبر خوب این است که شیائومی این دستگاه را در لیست گوشی هایی قرار داده است که قرار است در سطح جهانی عرضه شوند! و این نوید وجود دارد که به زودی شاهد این گوشی قدرتمند در تمام دنیا باشیم.

البته پیش از این هم شاهد بودیم که برخی از گوشی ها در این لیست هستند اما هرگز از چین خارج نشدند، و حتی همین الان هم در این لیست نام هایی هستند که شاهد عرضه‌ی آن ها خارج از چین نخواهیم بود. اما Mi 9 SE بر اساس گزارش های پیشین انتظار می‌رود که به طور جهانی عرضه شود.

 

Mi 9 SE جایگزینی برای Mi 9 بود که شیائومی برای اولین بار در آن از چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ بهره گرفته است. این دستگاه دارای یک رم ۶ گیگابایتی در کنار حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگی است.

همچنین بر روی Mi 9 SE شاهد پنل ۵.۹ اینچی با کیفیت فول اچ دی پلاس هستیم که در قسمت بالای آن دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

در پشت این پنل یک دوربین سه گانه با سنسورهای ۴۸ + ۱۳ + ۸ مگاپیکسلی به صورت عمودی قرار گرفته است که به شما در ثبت عکس های با کیفیت کمک خواهد کرد.

Mi 9 SE دارای یک باتری ۳۰۷۰ میلی آمپری است که از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند، و حسگر اثرانگشت آن در زیر نمایشگر تعبیه شده است.

منبع 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار