تصویر گلکسی A03s سامسونگ منتشر شد

da598c09c9b2dcc07908c9a9ac69fdac
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس برخی شایعات که درستی و یا نادرستی آن مشخص نیست، گویا سامسونگ قصد دارد گوشی A03s را وارد بازار کند. این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی است. همچنین گوشی گلکسی جدید A03s مجهز به دوربین سه گانه است. ظرفیت باتری در این گوشی برابر با ۵۰۰۰ میلی آمپر است.

چند ماه پیش از این گوشی سامسونگ تصویر رندی منتشر شد. تصویر رندر گلکسی A03s سامسونگ خبر از مشکی بودن رنگ این گوشی می‌داد. این تصویر نشان‌دهنده پنل جلویی نیز بود. سامسونگ در طراحی پنل جلویی این گوشی از صفحه نمایش با ناچ قطره‌ ای بهره گرفته است. به این صورت که در بالای صفحه نمایش یک حفره همانند قطره دیده می‌شود که محل قرارگیری دوربین سلفی است. همچنین تصاویر پنل پشتی گوشی را نیز به تصویر کشیده‌اند. با توجه به آن‌ها در پشت گوشی یک ماژول وجود دارد که سه حسگر دوربین گوشی در آن قرار گرفته است. به گزارش جی اس ام آرنا، گویی تصاویر رندر جدیدی از گلکسی A03s نیز مجددا منتشر گردیده است. در این تصاویر رندر جدید، دو رنگ سفید و آبی این گوشی هوشمند سامسونگ جدید نیز نشان داده شده است. پس به نظر می‌رسد این گوشی در سه رنگ سفید، آبی و مشکی وارد بازار گردد.

بر اساس گزارشات، گلکسی A03s به احتمال زیاد دارای یک نمایشگر ۶.۵ از نوع اچ دی پلاس است. همانگونه که در بالا نیز گفته شد، طراحی صفحه نمایش به صورت ناچ قطره‌ای است. سیستم عامل پیش فرض این گوشی اندروید ۱۱ است که یک رابط کاربری One UI 3.1، اندروید ۱۱ را پشتیبانی می‌کند. این گوشی دارای حافظه مناسب ذخیره سازی است. گوشی گلکسی A03s دارای یک رم ۶ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. البته که ممکن است، این گوشی هوشمند در یک نسخه دیگر با رم ۴ گیگابایت نیز وارد بازار شود. گلکسی A03s از تراشه هلیو G35 بهره می‌برد که این ویژگی در گیگ بنچ نیز مشاهده شده است. برخی از شایعات مبنی بر آن است که ممکن است این گوشی با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازارهای اروپایی شود.

براساس شایعاتی که قبلا منتشر گردیده بود، ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت اعلام گردیده بود. همچنین دوربین سلفی این گوشی را ۵ مگاپیکسل بیان کرده‌اند. براساس همین شایعات گویا این گوشی دارای سه دوربین که دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل و دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق است. شرکت سامسونگ درباره گلکسی A03s هنوز چیزی منتشر نکرده است. اما با توجه به صفحه ای که در ماه گذشته در وب سایت رسمی این شرکت در هند فعال شده، نشان دهنده این است که این گوشی به زودی به کاربران معرفی خواهد شد.

منبع: gsmarena

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار