شیائومی گوشی می میکس ۴ احتمالا هفته آینده معرفی می شود

4a3cd14c39af75049aa785f0d05a5152
زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق گزارشات موجود، گویا شیائومی قصد دارد در تاریخ ۱۹ مرداد ماه تبلت جدید می پد ۵ و گوشی هوشمند جدید می میکس ۴ را به کاربران معرفی کند. به تازگی شیائومی برای طرفداران خود در چین یک رویداد خبر آنلاین برگزار کرد. طی این رویداد مدیرعامل شرکت شیائومی تاریخ احتمالی رونمایی از گوشی های هوشمند جدید و تبلت جدید را اعلان نمود.

لی جون در طی این رویداد درباره آخرین دستاوردهای شرکت در خصوص موبایل و تبلت صحبت نمود. همچنین اشاره کرد که به احتمال زیاد دستگاه‌های جدید موبایل و تبلت شیائومی در اواسط شهریور ماه که برابر با اواخر ماه آگوست است، رونمایی می‌شود. البته که هنوز مشخص نیست کدام دستگاه‌های موبایل و تبلت؟ چرا که مدیرعامل این شرکت به طور مشخص و مستقیم نام مدل های گوشی و تبلت را نبرد. همچنین در این رویداد وی درباره مشخصات و ویژگی های این گوشی‌های جدید و تبلت‌های جدید، حرفی نزد. یعنی خیلی از جزئیات اطلاعات دقیقی در دسترس کاربران نیست.  

شرکت شیائومی طبق روال معمول امسال نیز یک کنفرانس سالانه برگزار خواهد کرد. این کنفرانس در تاریخ ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. این شرکت با منتشر کردن یک پوستر، برگزاری این کنفرانس را اعلام کرد. به استناد اطلاعات پوستر منتشر شده، گویا لی جون قرار است از ۱۰ انتخاب سخت خود در سال‌های اخیر پرده بردارد.  

اما این کنفرانس فقط در این خصوص برگزار نمی‌شود بلکه موضوعات دیگری در این مراسم اتفاق خواهد افتاد. به نظر می‌رسد در این کنفرانس قرار است با جدیدترین دستاورد شیائومی نیز آشنا شویم. براساس برخی اخبار منتشر شده، در این مراسم که در هفته آینده برگزار خواهد شد، شیائومی قرار است از گوشی هوشمند جدید خود به نام می میکس ۴ و تبلت می پد ۵ پرده بردارد و آن را به کاربران و دوست‌داران شیائومی معرفی کند.

شیائومی گوشی می میکس ۴

بنابر یک سری شایعاتی که منتشر گردید، انتظار می‌رفت که گوشی هوشمند شیائومی از رابط کاربری MIUI 13 بهره ببرد. اما چندی پیش شرکت شیائومی این شایعه را تکذیب نمود. برخلاف شایعات، این گوشی شیائومی بجای بهره از رابط کاربری MIUI 13 از رابط کاربری MIUI 12.5 بهره خواهد گرفت. شاید چند روز بعد از گوشی هوشمند شیائومی به نام میکس ۴ رونمایی شود. اما زمان بیشتری خواهد برد تا این گوشی هوشمند جدید روانه بازار شود.

به احتمال زیاد، انتظار می‌رود که گوشی هوشمند جدید شیائومی به نام می میکس ۴ در دهه اول شهریور ماه که برابر با اواخر آگوست است روانه بازار می‌شود. البته بازهم بیان این نکته مهم است که هنوز این تاریخ احتمالی است و تاریخ رسمی توسط شرکت شیائومی مشخص نشده است.

چیزی که از جزئیات و طراحی این گوشی انتظار می‌رود، این است که با یک دوربین مخفی زیر نمایشگر در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد. هنوز نمی‌توان درباره مشخصات فنی می میکس حرفی زد، چرا که اطلاعاتی از جزئیات دقیق ارائه نشده است. البته که اگر تاریخ رونمایی درست باشد، تا قبل از رونمایی جزئیات و اطلاعاتی از این گوشی افشا خواهد شد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار