تلفن هوشمند منحصربفرد HTC Exodus در راه است

212803fa4c304f906b1d7121c704d9fd
زمان مطالعه: 1 دقیقه

تلفن هوشمند منحصربفرد HTC Exodus در راه است

شرکت اچ تی سی با وجود آن که ضررهای مالی بزرگی را در بحث فروش پایین اسمارتفون ها متحمل شده اما قصد نداشته از این صنعت کناره گیری کند و با جدیت به کار خود ادامه می دهد. این کمپانی تایوانی بزودی یک تلفن هوشمند منحصربفرد که مبتنی بر بلاکچین است، معرفی خواهد کرد.

در آخرین گزارش ها این کمپانی ویدئو تیزری منتشر کرده و خبر از رونمایی اسمارتفون مبتنی بر بلاکچین به نام HTC Exodus را داده است. گوشی هوشمندی که در ۲۲ اکتبر سال جاری رونمایی خواهد شد و یکی از اولین گوشی های هوشمند با چنین ویژگی به شمار می رود.تاکنون شایعات و گزارش های مختلفی پیرامون HTC Exodus منتشر شد و حتی در ماه های قبل تایوانی ها جزئیات کمی درباره این گوشی هوشمند منتشر کردند اما در نظر دارند ۲۲ اکتبر با معرفی محصول موردبحث به شایعات پایان دهند.

گفته می شود HTC Exodus از مشخصات پرچمدار چون پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه رم ۶ گیگابایتی، صفحه نمایش QHD+ و چندین ویژگی دیگری چون اچ تی سی U12 برخوردار است. اطلاعات بیشتری در کار نیست تا به آن پرداخت از این رو باید منتظر ماند تا مشخص شود اچ تی سی چه برنامه ای در سر داشته و گوشی هوشمند مورد اشاره با چه طراحی و ویژگی هایی همراست.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار