سامسونگ بیانیه‌ای را در مورد مشکل گلکسی فولد منتشر کرد

bc0f853ec3fb272e1c83eb42d9014691
زمان مطالعه: 1 دقیقه

سامسونگ بیانیه‌ای را در مورد مشکل گلکسی فولد منتشر کرد

همانطور که در جریان مشکلات پیش‌آمده برای گوشی هوشمند گلکسی فولد سامسونگ و تاخیر در عرضه آن هستید، کمپانی سامسونگ پس از چنین جریاناتی مجبور شد تمام گوشی‌های هوشمند گلکسی فولد را که در اختیار برخی رسانه‌ها قرار داده بود تا آن را مورد بررسی و تست قرار دهند، جمع‌آوری کند تا مشکلات آن‌ها را بررسی و رفع کند. از این‌رو زمان عرضه این گوشی موبایل سامسونگ به تاریخ نامعلومی موکول شد. اما امروز کمپانی سامسونگ در بیانیه‌ای که منتشر کرد به مشکلات این گوشی هوشمند و همچنین تاخیر در عرضه آن اشاره کرده است.

براساس این بیانیه نخستین مشکلی که در گوشی هوشمند گلکسی فولد ایجاد شده، نقص در مکانیزیم لولاهای این گوشی هوشمند برای تاشدن آن بوده و دومین مشکل آن نیز مربوط به کندن محافظی که بر روی نمایشگر این گوشی هوشمند نصب بوده، است. البته کمپانی سامسونگ در زمینه جدانکردن این محافظ از صفحه نمایش گوشی گلکسی فولد هیچ هشداری به کاربران نداده بوده، از این‌رو برخی از کاربران بدون اینکه اطلاعی از این مسئله داشته باشند این محافظ را از نمایشگر آن جدا کرده و موجب خرابی آن شده‌اند.

مشکل گلکسی فولد از زبان شرکت سامسونگ

علاوه‌بر این، کمپانی سامسونگ در این بیانیه اشاره کرده که، گوشی هوشمند گلکسی فولد برای تبدیل‌شدن به یک گوشی تاشو ایده‌آل برای کاربران هنوز به زمان زیادی نیاز دارد به‌گونه‌ای که هنوز به گوشی تاشویی با عملکرد بسیار خوبی تبدیل نشده که بتواند تجربه لذت‌بخشی را برای کاربران ایجاد کند.

کمپانی سامسونگ در این بیانیه نیز به تاریخ دقیقی برای عرضه گوشی گلکسی فولد اشاره نکرده اما براساس برخی از گفته‌هایش در این بیانیه مانند اینکه این گوشی به زمان زیادی نیاز دارد تا به گوشی ایده‌آلی برای کاربران تبدیل شود می‌توان فهمید که نباید حالا حالا‌ها منتظر عرضه این گوشی هوشمند از سوی کمپانی سامسونگ باشیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار