بنچمارک Galaxy J4 سامسونگ آشکار شد

d10e2858f2ae9513ceea465619d1a544
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت سامسونگ شاید بیشتر به تولید پرچمدار می پردازد و تمرکز کامل خود را روی آنها می گذارد، اما در این میان مدل های رده میانی نیز وجود داشته که طراحی مطلوبی داشته و می توانند نظر هر فردی را به خود جلب کنند.

در حالی که پیشتر چند مدل میان رده توسط سامسونگ رونمایی شده، به تازگی بنچمارک اسمارتفون رده میانی و اقتصادی جدیدی از سامسونگ فاش شده که به گوشی هوشمند Galaxy J4 مربوط است. اسمارتفونی رده میانی اقتصادی که هزینه بزرگی نباید برای خرید آن صرف کرد. شرکت کره ای هر سال میان رده های جدیدی معرفی می کند و در این میان گوشی سامسونگ Galaxy J4 نیز قرار است بزودی به لیست شرکت سامسونگ بپیوندد و آنها را گوشی های هوشمند قابل توجه و کارآمد دانست.

این گوشی هوشمند به شماره مدل SM-J400 ذکر شده که همان Galaxy J4 بوده و می تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند. از آنجایی که اوایل سال ۲۰۱۸ قرار داریم جای تعجبی نداشته که با انبوهی از شایعات و گزارش ها پیرامون دیوایس های مختلف رو به رو باشیم. باتوجه به گزارش ها، تلفن هوشمند موردبحث از پردازنده چهار هسته ای اگزینوس ۷۵۷۰ با چهار هسته Cortex-A53 و فرکانس ۱.۴ گیگاهرتزی، صفحه نمایش ۷۲۰ پیکسلی، حافظه رم ۲ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو و برخی دیگر از جمله ویژگی های گلکسی J4 جدید است.

اطلاعات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا سامسونگ در آینده نزدیک این گوشی هوشمند را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد. کمپانی سامسونگ در نظر داشته تا بزودی این گوشی هوشمند را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد. Galaxy J4 اقتصادی بوده و باید آن را محصولی قابل توجه از برند سامسونگ دانست که در آینده نزدیک معرفی می شود.

شایان ذکر بوده ۲۵ فوریه نیز پرچمداران سامسونگ معرفی می شوند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار