افشای مشخصات M32 سامسونگ پیش از معرفی رسمی

04088332ed5f2c58982f5273c4a2f371
زمان مطالعه: 2 دقیقه

فردا موعد رونمایی از میانرده خوش قیمت سامسونگ است. در هفته های اخیر خبر های بسیاری از گلکسی M32 منتشر شد. قطعا می دانید که سری M سامسونگ به عنوان میانرده های با امکانات بالا اما طراحی ضعیف تر شناخته می شوند. گفتنی است که این گوشی تازه وارد پیش از رونمایی به طور کامل شناسایی شده است به طوری که قیمت آن نیز فاش شده.

پیش از این سامسونگ از مشخصات این گوشی به نمایشگر ۶.۴ اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس اشاره کرده بود. همچنین طراحی ناچ قطره ای برای دوربین سلفی و ریت ۹۰ هرتز از جمله اطلاعات دیگر این کمپانی بود. گفتنی است که این اسمارتفون برای محافظت از نمایشگر از گوریلاگلس ۵ بهره می برد.

یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «Yogesh» در توییتی به افشای مشخصات کامل گلکسی ام ۳۲ پرداخته است که بر اساس داده های این افشاگری گوشی آینده سامسونگ از چیپ هلیو G85 مدیاتک برخوردار است و حداکثر با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی eMMC روانه بازا می شود.

افشای مشخصات M32 سامسونگ

ناگفته نماند که دوربی اصلی این دستگاه از یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی برخوردار است و دیگر لنز ها دارای سنسور های ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی هستند بنابراین می توان نتیجه گرفت که این گوشی به نسبت میانرده گذشته ضعیف تر عمل کرده است، چراکه ام ۳۱ با چهار لنز  ۶۴، ۸، ۵ و ۵ مگاپیکسلی عرضه شد.

اما این پایان ضعف در بخش دوربین های این اسمارتفون نیست. این شرکت کره ای در لنز دوربین سلفی نیز کم لطفی کرده است به طوری که لنز سلفی ام ۳۲ با یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی عقب تر از برادر پیشین خود، گلکسی ام ۳۱ با لنز سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار می گیرد. البته به خاطر داشته باشید که این اعداد ارقام نشان دهنده ضعف نخواهند بود، بنابراین ممکن است این لنز به نسبت یک لنز ۳۲ مگاپیکسی عملکرد مطلوب تری را ارائه دهد.

در قسمت توان این گوشی باید به باتری این گوشی اشاره کنیم. سامسونگ برای این تازه وارد به دنیای تکنولوژی از یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره برده که از شارژ سریع ۱۵ واتی نیز پشتیبانی می کند. در آخر نز باید اشاره کنیم که سامسونگ برای نسخه پایه این مدل قیمت ۲۰۲ دلار را در نظر گرفته است.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار