اسمارتفون انعطاف پذیر هوآوی در راه است

70851f10df755a74d5dfe18b80904717
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت هوآوی در نظر داشته بزودی گوشی هوشمند منعطفی را رونمایی کند که می توان این گوشی هوشمند را رقیب جدی محصول انعطاف پذیر شرکت سامسونگ پنداشت. مدلی که در سال ۲۰۱۹ با پشتیبانی از قابلیت ۵جی عرضه خواهد شد.

پیشتر ریچارد یو در یکی از کنفرانس های هوآوی جزئیاتی درباره گوشی هوشمند ۵جی این کمپانی ارائه داد. به گفته یو هوآوی سال ۲۰۱۹ اولین گوشی هوشمند با پشتیبانی از شبکه ۵جی را معرفی می کند. اما یکی از نکته های خاص این گوشی هوشمند منعطف بودن آن است و این یعنی در سال آینده اسمارتفون منعطف با پشتیبانی از شبکه ۵ جی خواهند داشت.

تاکنون شایعات بسیاری پیرامون گوشی هوشمند انعطاف پذیر هوآوی منتشر شد و حتی پیش بینی می شد سال جاری رونمایی از آن صورت گیرد. اما عدم آمادگی لازم هوآوی برنامه را به سال ۲۰۱۹ موکول کرد. تاکنون شرکت های تولیدکننده گوشی هوشمند از مدل انعطاف پذیری رونمایی نکردند که بتواند برای عرضه آماده باشد و هوآوی نیز در نظر دارد این اسمارتفون را پس از معرفی روانه بازار کند. اخیرا نیز سامسونگ برنامه خود را برای رونمایی از گوشی هوشمند منعطف شرح داد. به نوعی سامسونگ هم در سال ۲۰۱۹ اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر خود را برای رقابت با رقبایی چون هوآوی رونمایی می کند.

انتظار داریم در سال ۲۰۱۹ بیشتر شرکت هایی که روی اسمارتفون انعطاف پذیر مشغول کار هستند از دیوایس موردنظر رونمایی کرده تا در نهایت شاهد عرضه این نوع گوشی هوشمند باشیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار