بررسی مشخصات Redmi note 10 pro max

f563713d05862b96a9d53ac62981e04c
زمان مطالعه: 4 دقیقه

سری نوت ردمی همیشه ارزش خود را به‌خوبی نشان داده و ویژگی‌هایی را ارائه می‌دهد که یک یا دو پله بالاتر از سری ردمی هستند، درحالی‌که همچنان قیمت مقرون‌به‌صرفه دارند. در این سری از گوشی‌های هوشمند شیائومی می‌توانید انتظار صفحه‌نمایش بزرگ، باتری بزرگ، پردازنده قدرتمند و دوربین‌های چشمگیر را داشته باشید. امسال شیائومی سری ردمی نوت ۱۰ را عرضه کرده و  Redmi Note 10 pro max با مشخصات عالی خود به‌راحتی توانسته نظر مخاطبان را جلب کند؛ در ادامه با هم بیشتر با مشخصات این گوشی آشنا می‌شویم.

کیفیت ساخت و طراحی Redmi note 10 pro max

اولین چیزی که در یک گوشی توجه ما را به خود جلب می‌کند، طراحی ظاهری آن است. ردمی نوت ۱۰ پرو مکس از این نظر، یک گوشی زیبا و خوش‌دست با وزن ۱۹۲ گرم و ابعاد ۱۶۴.۵ x 76.2 x 8.1 میلی‌متر است. جنس پنل پشت و جلویی آن شیشه است و نمایشگر با گوریلاگلس ۵ محافظت می‌شود. این گوشی گواهی IP53 دارد و در برابر گردوغبار و قطرات آب مقاوم است. حسگر اثر انگشت Redmi Note 10 pro max در ترکیب با دکمه پاور در سمت راست آن تعبیه شده. دسترسی به این سنسور بسیار ساده است و خیلی سریع قفل گوشی شما را باز می‌کند. این گوشی جذاب همچنین جک ۳.۵ میلی‌متری صدا هم دارد.

گوشی Redmi note 10 pro max

گوشی Redmi note 10 pro max

نمایشگر Redmi note 10 pro max

نمایشگر ۶.۶۷ اینچی گوشی از نوع  Super AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ x 2400 پیکسل بوده و تصاویر را با وضوح بالا نمایش می‌دهد. این نمایشگر دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است که باعث می‌شود تصاویر نرم و روان نمایش داده شوند. در کنار هم قرارگرفتن تمام این ویژگی‌ها تجربهٔ بصری خاصی را به شما هدیه می‌کند که برای بازی‌کردن و تماشای فیلم و سریال عالی است. این نمایشگر همچنین از HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند و نرخ روشنایی آن ۴۵۰ نیت است که در بیشترین حالت به ۱۲۰۰ نیت می‌رسد. همان‌طور که اشاره کردیم، محافظت از این صفحه‌نمایش در برابر خط و خش‌های احتمالی برعهدهٔ گوریلاگلس ۵ است که در بسیاری از گوشی‌های رده‌بالا نیز به‌کاررفته.

نمایشگر Redmi note 10 pro max

نمایشگر Redmi note 10 pro max

سخت‌افزار و نرم‌افزار ردمی نوت ۱۰ پرو مکس

سیستم‌عامل این گوشی مبتنی بر اندروید ۱۱ است که باتکیه‌بر MIUI 12 امکانات نرم‌افزاری خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کمتر کسی هست که از اهمیت تراشه در گوشی بی‌اطلاع باشد، با وجود یک تراشه قدرتمند شما می‌توانید سرعت پردازش بالا را در گوشی خود تجربه کنید. تراشه‌ای که گوشی Redmi note 10 pro max از آن قدرت می‌گیرد Qualcomm SM7150 Snapdragon 732G است. در کنار آن پردازنده گرافیکی Adreno 618 نیز قرار دارد. حافظه داخلی این گوشی از نوع UFS 2.2 بوده و دو ظرفیت ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی دارد که حافظه‌ی ۶۴ گیگابایتی به همراه رم ۶ گیگابایتی است و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی به همراه دو مدل رم ۶ و ۸ گیگابایت عرضه می‌شود.

کیفیت دوربین Redmi Note 10 pro max

دوربین گوشی هم یکی از موارد بااهمیت است چرا که بسیاری از افراد علاقه‌مند به عکاسی، ترجیح می‌دهند به‌جای خرید دوربین مستقل از سیستم عکس‌برداری گوشی خود استفاده کنند. ما در این مقاله خبر خوبی برای این افراد داریم چرا که گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو مکس شیائومی در بخش دوربین بسیار خوب عمل کرده است.

دوربین چهارگانه این گوشی به زیبایی در گوشه سمت چپ پنل پشتی قرار گرفته. دوربین اصلی یک لنز واید ۱۰۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم۱.۹ f دارد و در کنار آن لنز ۸ مگاپیکسلی اولترا واید با دریچه دیافراگم ۲.۲f ، لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو با دریچه دیافراگم ۲.۴ f و یک لنز ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق با دریچه دیافراگم ۲.۴f قرار گرفته‌اند. از قابلیت‌های دیگر دوربین این گوشی می‌توانیم به فلش LED،  HDR و panorama اشاره کنیم. در این گوشی همچنین می‌توانید باکیفیت ۴k  و ۳۰ فریم در ثانیه فیلم‌برداری کنید. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو مکس هم که در پنل جلویی قرار گرفته است، عکس‌های نسبتا خوبی را برای شما ثبت می‌کند.

دوربین ردمی نوت 10 پرو مکس

دوربین ردمی نوت ۱۰ پرو مکس

عمر باتری ردمی نوت ۱۰ پرو مکس

منبع تغذیه این گوشی Redmi note 10 pro max یک باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپری لیتیوم پلیمر است. این باتری  با فست‌شارژ ۳۳ وات، گوشی را در مدت ۳۰ دقیقه به میزان ۵۰% شارژ می‌کند. همچنین شارژ صفر تا صد این گوشی ۷۵ دقیقه زمان می‌برد. این میزان باتری با استفاده متوسط، تا یک روز کاری هم دوام می‌آورد و نیازی به شارژ مجدد نخواهد داشت.

سخن نهایی

گوشی‌های سری ردمی نوت شیائومی کیفیت خوب را در کنار امکانات عالی و قیمت مناسب عرضه می‌کنند. سری نوت ۱۰ از این شرکت، با طراحی زیبای EVOL عرضه شده و بسیار زیبا هستند. مدل Redmi Note 10 pro max از این سری، با داشتن نمایشگر عالی، پردازنده خوب، باتری حجیم و دوربین‌های مناسب، یک گوشی میان‌رده عالی است که می‌تواند تا سال‌ها همراه شما بماند.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار