دوربین تعجب برانگیز Redmi Note 5 China تایید شد

ec2ce39c1e984781c1c53fce77925d51
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیجی دو-  انتظار میرود که شیائومی ورژن جدید گوشی Redmi Note 5 خود را با دوربین جدیدش در ۱۶مارس منتشر کند. این مدل همانند Redmi Note 5  Pro که در ۱۶ فوریه در هند راه اندازی میشود خواهد بود.

شیائومی جدید به همراه دوربین تعجب برانگیز

به تازگی یکی از اجزای شیائومی اشاره کرده است که Redmi Note 5 به همراه یک دوربین غافلگیر کننده خواهد آمد. این مقام رسمی به اینکه این دوربین چگونه است اشاره نکرده است، و این موضوع یک راز است تا اینکه روز موعود برسد. در حال حاضر مدیر عامل شرکت شیائومی وجود این دوربین و مشخصات آن را تایید و تصدیق کرده است. مدیر عامل این شرکت حرفی از چگونگی پیکر بندی این دوربین بر روی Redmi Note 5 China نزده است، اما اخیرا گواهی TENAA  نشان داده است که از یک دوربین چهارگانه در این محصول استفاده شده است.

نسخه چینی یک نسخه متفاوت خواهد بود

باید خاطرنشان کرد که نسخه چینی این محصول یک نسخه کاملا متفاوت با نسخه هندی آن خواهد بود.Redmi Note 5 که در هند دیده شد دارای یک دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.2  و اندازه پیکسل های بصری آن ۱.۲۵ میکرو متر است. این محصول با فوکوس اتوماتیک و PDAF خواهد آمد. در جلوی آن یک دوربین با سنسور ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است که آن را قادر میسازد، تا تصاویری با کیفیت و بهینه را ثبت کند، جتی در شرایطی که نور محیط کمتر از حد معمول باشد.

دوربین جلو با یک فلش LED و Beauty 3.0 برای عکاسی های حرفه ای مجهز شده است.

ما باید تا ۱۶ مارس منتظر بمانیم تا این محصول به وطور رسمی عرضه شود، آن زمان میتوانیم راجب آن قضاوت کنیم.

دیجی دو

وب سایت اینترنتی دیجی دو عرضه کننده بهترین ها تکنولوژی همواره در خدمت شما

شما میتوانید بهترین های شرکت شیائومی را از ما خریداری کنید

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار