ZTE زمان رسمی معرفی اکسون ۳۰ مدل ۵G را مشخص کرد

1982a93c32e24e29423771948e8ec66d
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت ZTE با منتشر کردن یک تیزر، خبر از زمان معرفی اکسون ۳۰ داد. علاوه بر معرفی این پرچم دار خود، در این تیزر به برخی از مشخصات اکسون نیز اشاره نموده است. برای مثال درباره تنوع رنگی آن نیز صحبت کرده است.

اخیرا اخبار و اطلاعات زیادی از پرچم دار ZTE در فضای مجازی به چشم می خورد. این گوشی هوشمند جدید دارای برخی ویژگی های بسیار جالبی است. برای مثال اکسون ۳۰ از نسل دوم دوربین سلفی مخفی شده در پشت صفحه نمایشگر بهره می برد. تا به امروز درباره اکسون ۳۰ و ویژگی های سخت افزاری و دوربین آن اخبار زیادی را دیده اید و یا مطالعه کردید. اما بعد از انتشار اخبار مشخصات، نوبت به اخباری می رسد که از زمان معرفی این گوشی زد تی ای خبر بدهد.

GSMArena در اخباری که منتشر نموده است، بیان کرده که ZTE با انتشار یک تیزر از پرچمدار خود، اطلاعات بسیار زیادی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. با توجه به اطلاعاتی که توسط خود این شرکت در این تیزر داده شده است، اکسون ۳۰ به طور دقیق در تاریخ پنجم مرداد ماه که برابر با بیست و هفتم جولای است به علاقه مندان خود معرفی می گردد. همچنین در این تیزر طراحی شده، عکس هایی از اکسون ۳۰ به چشم می خورد که گویای مشخصات ظاهری این پرچمدار ZTE می باشد.

معرفی اکسون 30 مدل 5Gدر طراحی اکسون ۳۰، ماژول دوربینی به صورت دوال رینگ می باشد به گونه ای که حسگرهای دوربین این گوشی داخل یک حلقه قرار گرفته است. قبلا از این طراحی هواوی در مدل P50 و آنر ۵۰ خود استفاده کرده بود. با توجه به تصاویری که در تیزر به چشم می خورد، گویا اکسون ۳۰ نیز از این طراحی بهره برده است.

در چند ماه اخیر، نام اکسون ۳۰ در وب سایت سازمان TENNA ثبت گردید و با توجه به آن اطلاعاتی از ویژگی های این گوشی هوشمند در اختیار کاربران قرار گرفت. با توجه به اطلاعاتی که در وب سایت رسمی رگولاتوری چین منتشر گردیده است، انتظار می رود که اکسون ۳۰ دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی می باشد. همچنین این گوشی هوشمند از دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۵ و ۲ مگاپیکسلی جهت تشخیص عمق نیز بهره می برد. همچنین دوربین سلفی این گوشی ۱۶ مگاپیکسل می باشد که در زیر صفحه نمایشگر پنهان گردیده است.

با توجه به اطلاعات به دست آمده اکسون ۳۰ زد تی ای، از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام بهره خواهد برد. این تراشه عملکردی نزدیک به عملکرد اسنپدراگون ۸۸۸ را دارد. این گوشی هوشمند جدید دارای حافظ رم ۶، ۸ و ۱۲ گیگابایتی می باشد. همچنین این شرکت، اکسون ۳۰ را از نظر حافظه ذخیره سازی در سه دسته ۱۲۸، ۲۵۶ و یا ۵۱۲ گیگابایتی ارائه نموده است.

اکسون ۳۰ زد دی ای، دارای یک صفحه نمایشگر ۹۲.۶ اینچی OLED می باشد. رزولوشن در این دستگاه +FHD می باشد. این گوشی از سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری MyOS 11 پشتیبانی می کند. در آخر باید گفت، گوشی اکسون ۳۰ در چهار رنگ به بازار عرضه خواهد شد که این چهار رنگ را در تیزر منتشر شده ZTE می توانید مشاهده نمایید.

منبع: gsmarena

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار