انتشار تصویر رندر شده آیفون های ۲۰۱۹

e995c07784c33d16268e3e071969409b
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت اپل ممکن است در سال آینده گوشی هوشمند جدیدی را به نام آیفون XI و XI Pro معرفی کند. دو گوشی هوشمندی که مشخصات قابل توجهی داشته و باید آنها را در نوع خود قابل توجه دانست.

به تازگی تصویر رندر شده ای از نسل بعدی گوشی هوشمند آیفون اپل منتشر شده که به عنوان آیفون XI شناخته خواهد شد. گوشی‌های هوشمندی که از دوربین سه گانه و صفحه نمایش بدون حاشیه برخوردار هستند.

بدنه شیشه ای و فلزی هر دو مدل برای همگان می تواند قابل توجه باشد. دو گوشی هوشمند آیفون XI و XI Pro ممکن است در سال آینده رونمایی نشود و اپل برنامه معرفی آن را در سال ۲۰۲۰ انجام دهد. اطلاعات دقیقی از مشخصات دو مدل در دست نیست اما در تصاویر رندر شده شاهد گوشی هوشمندی هستیم که به آیفون SE شباهت دارد و نسخه بروزرسانی شده این دیوایس محسوب می شود.

این برند کوپرتینویی پیشتر ثبت اختراعی داشته که نشان می دهد در سال ۲۰۱۹ آیفون ها با تاچ و فیس آیدی بروزرسانی شده همراه هستند. ویژگی که تجربه کاربری بهتری رقم می زند و افراد می توانند شاهد اسمارتفونی با سطح امنیتی بالا باشند. تاچ آیدی و فیس آیدی دو قابلیتی هستند که در سال های اخیر اپل آنها را در محصولاتش اعمال کرده و به دنبال آن شرکت های دیگر نیز تصمیم گرفتند با الهام از اپل چنین ویژگی را به کار گیرند.

باتوجه به ثبت اختراع صورت گرفته توسط اپل، مهندسان کوپرتینو روی فناوری تاچ آیدی یکپارچه با صفحه نمایش مشغول کار هستند و احتمالا در سال آینده این شرکت آنها را به کار می گیرد. این دومین باریست که گزارشی پیرامون نسخه بروزرسانی شده تاچ آیدی و فیس آیدی برای سال ۲۰۱۹ منتشر می شود.

از مشخصات کلیدی آیفون XI و XI Pro باید به صفحه نمایش رتینا بدون حاشیه، دوربین سه گانه ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل iOS 13، پردازنده A13 و حافظه رم ۳ یا ۴ گیگابایتی اشاره کرد.

اطلاعات بیشتری در کار نیست و تنها باید منتظر کسب جزئیات دقیق بود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار