با WatchOS 6 شخصی سازی بیشتری داشته باشید

f6c49df2b117974bbe818ea39f125ad3
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت اپل همیشه بر روی ارائه‌ی خدماتی تمرکز داشته است که به شما امکانات زیادی را ارائه می‌دهد، این شرکت به طور معمول در تلاش است تا بهترین تجربه‌ی کاربری را برای کاربران خود فراهم آورد، و یکی از کارهای اپل در این راستا ارائه‌ی سیستم عامل های جدید با قابلیت شخصی سازی بالا است.

اگر شما هم یکی از کاربران ساعت های هوشمند شرکت اپل باشید حتما دوست دارید بتوانید شخصی سازی بیشتری را با این گجت ها تجربه کنید؟! در حال حاضر کاربران این گجت ها تنها می‌توانند برنامه های را که از طریق Apple Store نصب کرده‌اند حذف کنند و هیچ اجازه‌ای درمورد برنامه های نصبی در سیستم عامل آن ندارند.

به نظر شما چقدر خوب می‌شد اگر اپل به شما توان شخصی سازی نرم افزارهای سیستمی را نیز می‌داد؟ اگر شما هم با این موافق هستید که “عالی می‌شد”! خبر خوش این است که اپل این کار را انجام داده است! بله شرکت اپل در سیستم عامل جدیدی (WatchOS 6) که برای ساعت های هوشمند خود عرضه کرده است به شما این امکان و امکانات بیشتری را ارائه داده است!

blank

این قابلیت به شما کمک می‌کند تا بتوانید زمانیکه حافظه‌ی گجت شما در حال پر شدن است، برنامه های کم کاربردی چون ECG و دیگر برنامه ها را که تنها در برخی نقاط کارآیی دارند حذف کنید. سیستم عامل جدید (WatchOS 6) به شما امکان می‌دهد تا برنامه های چون آلارم، ریموت، رادیو، تایمر، دوربین ریموت و… را حذف کنید! که شما می‌توانید عکس کامل آن را در بالا مشاهده کنید( با این حال حذف برخی از برنامه ها چون مسنجر و ضربان قلب همچنان ممکن نیست!)

نکته‌ای که در حال حاضر باید بدانید این است که این امکان تنها در نسخه‌ی پایانی WatchOS 6 در دسترس خواهد بود و در نسخه‌ی بتا خبری از آن نیست.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار