احتمال تولید آیفون پرچمدار در هند

320b8ca7ff5a701ba73b2ee09ba326bd
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت اپل اگرچه بیشتر تولید آیفون را در چین انجام می دهد اما مدتیست تولید چند مدل اقتصادی آیفون را در هند آغاز کرده و این تولید با همکاری شرکت ویسترون صورت می گیرد. گوشی های هوشمندی از قبیل آیفون ۶اس و آیفون SE در هند صورت گرفته اما به نظر رسیده اپل در قراردادی جدید می خواهد با همکاری فاکسکان تولید آیفون های پرچمدار را در هند آغاز کند. هدف اپل از تولید گوشی هوشمند در هند خروج از دادن تعرفه هایی است که برای آن در نظر گرفته شد.

همچنین با تولید اسمارتفون در هند دیگر نباید به دولت این کشور تعرفه هایی داده شود. هند با جمعیت هنگفت خود بازار سودآوری برای اپل محسوب می شود و این شرکت نیز برای کسب سود فراوان از این بازار پرطرفدار، تولید آیفون را به این منطقه منتقل خواهد کرد. بنابراین انتقال تولید آیفون های پرچمدار به هند کمک می کند تا این شرکت ضرر کمتری را متحمل شود.

اگرچه فاکسکان آیفون های پرچمدار را در هند تولید نمی کند، اما گزارش جدید اذعان داشته که شرکت موردبحث از تابستان ۲۰۱۹ تولید را آغاز خواهد کرد. شایان ذکر است که فاکسکان گوشی های هوشمند شیائومی را در هند به تولید می رساند، از این رو همکاری آن با اپل عجیب نخواهد بود.

این برنامه جدید اپل می تواند قیمت آیفون ها را با کاهشی رو به رو سازد زیرا هزینه تولید در این کشور به مراتب کمتر از دیگر نقاط خواهد بود. پیشتر دونالدترامپ به شرکت های امریکایی دستور داده تا تولید محصولات خود را به ایالات متحده منتقل کنند. اپل نیز به نظر می رسد روی این تصمیم فکر می کند و بزودی باید مشخص شود برنامه کوپرتینویی ها برای تولید آیفون چیست.

اگرچه دقیقا پیدا نیست که برنامه شرکت هایی چون اپل و برخی دیگر چه می باشد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار