ساعت هوشمند جدید سامسونگ با قابلیت ثبت نوار قلب در راه است

02f5a19f3d10f79ff07f0da35d78155c
زمان مطالعه: 1 دقیقه

ساعت های هوشمند یکی از گجت هایی هستند که این روزها به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرند و به شما امکانات زیادی را ارائه می‌دهند و بیشتر آن ها به سلامتی هر چه بیشتر شما کمک می‌کنند. موسسه آماری IDC اعلام کرده است که آمار تعداد افرادی که از ساعت های هوشمند استفاده می‌کنند رو به افزایش است به طوریکه انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۰ تعداد ساعت های هوشمند دو برابر شود.

سامسونگ،‌ هواوی، اپل و شیائومی از مهم ترین تولیدکنندگان در این حوزه هستند که سایقه‌ی اپل و سامسونگ از بقیه بیشتر است. شایعات حاکی از این هستند که سامسونگ قرار است ساعت هوشمند جدید خود را با قابلیت ثبت نوار قلب به زودی معرفی کند.

ساعت های هوشمند سامسونگ از قابلیت ECG پشتیبانی خواهند کرد

سامسونگ اعلام کرده است که به زودی قابلیت ECG یا همان ثبت نوار قلب را به ساعت های هوشمند خود اضافه خواهد کرد، انتظار می‌رود تا اوایل سال ۲۰۲۰ این قابلیت به طور کامل در ساعت های هوشمند سامسونگ اعمال شوند. ساعت های هوشمند روز به روز در حال پیشرفت هستند، به طوریکه حتی احتمال می‌رود روزی برسد که جایگزین تمام گجت های دیگر شوند.

ساعت هوشمند جدید سامسونگ با قابلیت ثبت نوار قلب در راه است

سامسونگ اعلام کرده که پشتیبانی از نوار قلب را در ساعت های هوشمند خود جای خواهد داد،‌ این شرکت اعلام کرده است که حتی اگر نتواند از قابلیت ECG بهره ببرد راه دیگری برای این کار پیدا خواهد کرد. در سال های اخیر ساعت های هوشمند توانسته‌اند قابلیت های زیادی را در خود جای دهند و از نظر سلامتی، ورزش و امداد به کاربران کمک های ویژه‌ای را ارائه دهند. امیدواریم که در آینده‌ای نزدیک شاهد پیشرفت های بیشتری در این گجت ها باشیم…

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار