LumiWatch ساعت هوشمندی فراتر از انتظار

2d5079c871e82813e81d4c785f6747a3
زمان مطالعه: 1 دقیقه

LumiWatch ساعت هوشمندی فراتر از انتظار

همانطور که می دانید شرکت های بسیاری هستند که در زمینه تولید ساعت هوشمند فعالیت دارند و همیشه می خواهند بهترین را به مخاطب ارائه دهند. در این بین باید بیان داشت که فناوری هر روز با پیشرفت بزرگی رو به رو بوده و این موضوع موجب می شود تا همیشه شاهد دستگاه های هوشمندی باشیم که کارها را برای انسان ساده می کند. این روزها ساعت های هوشمند به عنوان گجت پوشیدنی شناخته می شوند و متاسفانه صفحه نمایش کوچکی هم دارند.

نمایشگر کوچک ساعت های هوشمند موجب محدودیت های بزرگی در آنها می شود. به تازگی محققان دانشگاه Carngie Mellon موفق شدند ساعت هوشمندی را اختراع کنند از پروژکتوری برخوردار است و دست افراد را به صفحه نمایشی تبدیل می کند. محققان دانشگاه موردبحث در حال حاضر ساعت خود را LumiWatch نامیدند و به عنوان نخستین ساعت هوشمند با پروژکتور محسوب می شود. با صفحه نمایشی که LumiWatch روی دست شما ایجاد می کند، کاربری بی شک بهبود پیدا خواهد کرد.

البته به گفته محققان Carngie Mellon، این ساعت هوشمند نمونه اولیه دیوایسی بوده که در ذهن دارند. این ساعت با ابعاد ۴۲ میلیمتری شاید مشابه اپل واچ است اما بزرگتر به نظر می‌رسد. پروژکتور این ساعت میزان روشنایی ۱۵ انسی لومنزی داشته و در آن ۱۲ ردیف سنسور نیز به کار گرفته شده است. با وجود یک پردازنده چهار هسته ای قابلیت اجرای اندروید ۵.۱ را داراست. این ساعت هزینه ۶۰۰ دلاری برای محققان به دنبال داشته از این رو باید آن را مقرون به صرفه تر دانست. پروژکتور ساعت موردبحث قادر است با رزولوشن ۱۰۲۴*۶۰۰ پیکسل صفحه نمایشی روی دست ایجاد کند.

انتظار داریم شرکت ها در آینده این نوع ویژگی را در ساعت هوشمند خود به کار گیرند تا تجربه خوبی را برای کاربران خود رقم زنند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار