آشنایی با P20 پرو هوآوی/ بزرگ و پریمیومی

86ef7413e0b5e9891418dfa3951984ed
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آشنایی با P20 پرو هوآوی/ بزرگ و پریمیومی

شرکت هوآوی تصمیم گرفت در رویداد اواخر ماه مارس پاریس خود از نسل جدید گوشی های هوشمند پرچمدار سری P20 رونمایی کند. خانواده ای که شامل سه مدل گوشی هوشمند P20، P20 pro و P20 lite شده و هر یک نیز با مشخصاتی همراه هستند. این اسمارتفون ها طراحی نسبتا مشابه ای داشته اما مدل پرو به عنوان رده بالاترین نسخه از مشخصات بالاتر و قابلیت های جالب توجه تری بهره می برد.

در این مطلب قصد داریم با P20 پرو آشنایی پیدا کنید تا از ویژگی ها و ساختار آن بیشتر اطلاعاتی کسب نماییم. البته از آنجایی که اسمارتفون در دسته گوشی های هوشمند پرچمدار قرار می گیرد، جای تعجبی نداشته ویژگی های بزرگی را شاهد باشیم:

blankطراحی و ساخت

بدنه ترکیبی شیشه و فلز که عمده پرچمداران چنین ساختاری دارند در P20 پرو نیز قابل مشاهده است. محصولی که دست کمی از رقبا نداشته و طراحی شیک و باکیفیتی توسط شرکت چینی برای آن محیا شده است. البته سابقه درخشان هوآوی در طراحی گوشی هوشمند را نباید دست کم گرفت و طی سال های گذشته با پیشرفت چشمگیری که داشته انتظار می رفت در نتیجه گوشی هوشمندی چون P20 پرو  رونمایی شود تا همگان را به خود خیره نماید. این کیفیت بدنه احساس گوشی هوشمند پریمیومی را به کاربر منتقل کرده و در نتیجه موجب خواهد شد تا افراد تجربه ناب و کم نظیری با پی ۲۰ پرو پرچمدار داشته باشند.

صفحه نمایش

پی ۲۰ پرو از صفحه نمایشی شبیه آیفون ایکس بهره می برد و در نگاه نخست شاید این محصول اپل را به یاد آورد. پی ۲۰ پرو به نمایشگر ۶.۱ اینچی ۱۰۸۰×۲۲۴۴ پیکسلی مجهز است که به عنوان کیفیت FHD+ نیز شناخته می شود. این نمایشگر از پنل LTPS IPS LCD بهره می برد و وضوح خوبی را می تواند از خود نشان دهد. نسبت تصویر ۱۸:۹ محصولی قابل توجه را به مخاطبان نشان می دهد. نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۰.۷ درصدی موجب می شود تا این گوشی هوشمند بی حاشیه به نظر رسیده و قابل توجه باشد. گذشته از آن تراکم ۴۲۸ppi نیز موجب نمایش محتوایی با کیفیت می شود.

سخت افزار

هوآوی از پردازنده هشت هسته ای کایرین ۹۷۰ در کنار یک  NPU جداگانه بهره گرفته است. این تراشه پردازشی در کنار تراشه گرافیکی Mali-G72 MP12 می تواند عملکرد سخت افزاری قابل توجهی را از خود نشان دهد. حافظه رم ۶ گیگابایتی در کنار حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی پیکربندی بزرگی را برای پی ۲۰ پرو فراهم می آورد و می توان این تلفن هوشمند پرچمدار را خاص و قابل توجه دانست.

blankدوربین

یکی از بخش های مهم P20 پرو دوربین آن بوده که از سنسور سه گانه ۲۰ ، ۴۰ و ۸ مگاپیکسلی بوده و در بخش سلفی نیز یک دوربین ۲۴ مگاپیکسلی به کار گرفته شده است. دوربین اصلی قادر است کیفیت ۲کی را در تصویربرداری داشته باشد و دوربین سلفی می تواند باکیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی به تصویربرداری بپردازد. با این حساب در بخش دوربین این گوشی هوشمند قابل توجه و باکیفیت است.

باتری

باتری همیشه موردتوجه کاربران گوشی های هوشمند است و پی ۲۰ پرو نیز از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری برای عملکرد بهتر بهره می برد. این باتری عمر طولانی را برای عملکرد گوشی هوشمند فراهم آورده و افراد ساعت ها می توانند پی ۲۰ پرو را مورد استفاده قرار دهند. با این تفاسیر می توان گوشی هوشمند پی ۲۰ پرو هوآوی را یک اسمارتفون کامل از برند چینی دانست.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار