آشنایی با تلفن هوشمند Moto G6 Play موتورولا

5ab0e91ecd0ed262594066ff6ae23134
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آشنایی با تلفن هوشمند Moto G6 Play موتورولا

شرکت موتورولا پیشتر تصمیم گرفت از گوشی های هوشمند جدید میان رده خانواده Moto G6 رونمایی کند. اسمارتفون هایی که طراحی مطلوبی داشته و از مشخصات مناسبی بهره می برند. برند چینی ویژگی های بزرگی را برای محصول خود در نظر گرفته که هر یک در نوع خود بی نظیر هستند.

تاکنون شایعات بسیاری پیرامون سری Moto G6 منتشر شد اما هیچ یک به تایید یا تکذیب چینی ها نرسید و در نهایت تصمیم گرتفند به شایعات پایان دهند. این سری در سه مدل معرفی شده که یکی از آنها Moto G6 Play نام دارد.

یکی از مدل های میانی این سری که از مشخصات قابل توجهی بهره می برد و یک میان رده تمام عیار است. در این مطلب قصد داریم به این گوشی هوشمند بپردازیم و آشنایی کاملی با آن پیدا کنیم تا مشخص شود آیا گزینه مناسبی برای خرید است یا خیر.

طراحی و ساخت

Moto G6 Play  یک پرچمدار نیست اما با مشخصاتی که موتورولا برای آن در نظر گرفته دست کمی از یک میان رده باکیفیت ندارد. ویژگی هایی که قابل توجه هستند و این محصول را منحصربفرد می سازد. Moto G6 Play  از بدنه پلاستیکی براق بهره می برد تا به عنوان یک میان رده شیک و باکیفیت به نظر برسد. ابعاد این محصول ۱۵۴*۷۲*۹ میلیمتری بوده که بزرگ نیز و وزن آن به ۱۷۵ گرم می رسد. با توجه به آن که این گوشی هوشمند نمایشگر ۵.۷ اینچی داشته چنین ابعادی دور از انتظار نبود.

صفحه نمایش

گوشی هوشمند جدید موتورولا به پنل ۵.۷ اینچی ۷۲۰×۱۴۴۰ پیکسلی HD+ با نسبت ۱۸:۹ مجهز است که این نوع پنل را بیشتر در میان رده ها یا برخی پرچمداران می توان مشاهده کرد. وضوح مطلوب و کیفیت تصویر ایده آل از ویژگی های صفحه نمایش Moto G6  است از این رو مشاهده نقایص کمی دشوار است.

blank

سخت افزار

Moto G6 Play به پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون ۴۳۰، تراشه گرافیکی آدرنو ۵۰۵، حافظه رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی مجهز است. این پیکربندی قدرت کافی را برای اسمارتفون موردبحث فراهم می آورد تا گوشی هوشمند میان رده فراتر از انتظار باشد. البته مدل به عنوان یک میان رده سطح بالا بود و بدیهی است چنین مشخصاتی به کار گرفته شود.

دوربین

قسمت دوربین در گوشی های هوشمند اهمیت داشته و Moto G6 Play از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری ۱۰۸۰ برخوردار است. برای دوربین سلفی سنسور ۸ مگاپیکسلی مناسبی به کار گرفته شده و در مجموع باید گوشی هوشمند موردبحث را ایده آل دانست.

باتری

اسمارتفون Moto G6 Play موتورولا از پک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع برخوردار است که در کنار عمر باتری بالا می تواند به سرعت نیز شارژ شود. این پک متناسب با پیکربندی سخت افزاری است که موتورولا برای Moto G6 Play در نظر گرفته می تواند مطابق انتظارات ظاهر شود. البته نقایصی هم در این اسمارتفون قابل مشاهده است اما با قیمت مطلوبی که چینی ها در نظر گرفتند داشتن نقص عجیب نیست.

Moto G6 Play یک میان رده باکیفیت بوده که می تواند با قیمت مناسبی به فروش می رسد و نیاز مخاطب را برطرف سازد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار