مشخصات فنی تبلت و گوشی گیمینگ جدید Lenovo رسما اعلام شد

4acaca4ff4b152f0fae5b44da82222bc
زمان مطالعه: 1 دقیقه

لنوو در تاریخ ۲۸ فوریه (۹ اسفندماه) از محصولات گیمینگ جدید خود رونمایی خواهد کرد. این محصولات شامل: تبلت Lenovo Legion Y700  ، گوشی گیمینگ ۹۰Lenovo Legion Y و دو لپ‌تاپ است.

مشخصات تبلت Lenovo Legion Y700

بر اساس اطلاعاتی که در مورد محصولات جدید گیمینگ لنوو منتشر شده است، تبلت ۷۰۰Lenovo Legion Y دارای تراشه Snapdragon 870 است. این تراشه به همراه حافظه‌های ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگابایتی و رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد. این تبلت از یک سیستم خنک‌کننده با عملکرد بالا نیز بهره‌مند است. همچنین پنل جلویی این تبلت میزبان نمایشگر ۸.۸ اینچی از نوع LCD  است. این نمایشگر دارای رزولوشن ۲۵۶۰*۱۶۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، روشنایی ۵۰۰ نیت و دالبی ویژن است.

این تبلت دارای یک باتری با ظرفیت ۶۵۵۰ میلی‌آمپر با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی است؛ همچنین از دیگر مشخصات تبلت جدید Lenovo می‌توانیم به جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، درگاه کارت حافظه microSD و درگاه Type-C نسل دو اشاره کنیم.

تبلت lenovo legion Y700

تبلت lenovo legion Y700

مشخصات گوشی گیمینگ لنوو لیجن ۹۰ Y

در بخش مشخصات فنی گوشی گیمینگ Lenovo باید به تراشه Snapdragon 8 نسل ۱ اشاره کنیم که در نسخه‌های مختلف رم ۱۲ گیگابایت و حافظه ۲۵۶ گیگابایت، رم ۱۶ گیگابایت و حافظه ۲۵۶ گیگابایت، رم ۱۸ گیگابایت و حافظه ۵۱۲ و ۱۲۸ گیگابایت عرضه خواهد شد. در این گوشی گیمینگ شاهد نمایشگر ۶.۹ اینچی از نوع  AMOLED   با رزولوشن ۲۴۶۰* ۱۰۸۰ خواهیم بود. نرخ نوسازی این نمایشگر ۱۴۴ هرتز و حداکثر روشنایی آن نیز ۱۳۰۰ نیت است؛ همچنین لازم به ذکر است که نمایشگر این گوشی از دالبی ویژن و HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند. منبع تغذیه این گوشی یک باتری ۵۶۰۰ میلی‌آمپری با شارژ ۶۸ وات است. گوشی گیمینگ Lenovo دو درگاه USB-C دارد و از شارژ معکوس نیز پشتیبانی می‌کند.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار