کانسپت جدیدی از گوشی Xiaomi Mi 6x

e90daa5f4a1351554bb07499b0d0ff1f
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دیجی دو – بعد از آخرین رند کانسپت شرکت شیائومی به نظر میرسد، که رندر جدید شیائومی می ۶x یک هوس نباشد. حتی به نظر میرسد که راه اندازی گوشی های جدید Redmi Note 5 و Redmi Note 5 Pro تنها گمان وخیال باشند. این در حالی است که این دستگاه ها واقعا عرضه شده اند. آیا فصل جدید سری x هم همینطور است؟ به نظر می رسد جزئیات بیشتر  از یک مفهوم جدید ار  ارائه دهند، این رندر ها همچنین به ما نشان می دهد که طراحی همان چیزی است که ما انتظار داشتیم .

شایعات پیرامون پرچم دار جدید، شیائومی می ۶X

در حال حاضر، خبر ها حاکی از آن هستند، که گوشی جدید شیائومی در یک شبکه ارتباطی معرفی خواهد شد.

براساس اطلاعات موجود این دستگاه دارای یک طراحی چشم گیر خواهد بود. که از جمله آن میتوان به

  • وجود یک گانفیک قدرتمند در حوزه گوشی های هوشمند جدید
  • وجود یک نمایشگر بزرگتر نسبت به بدنه آن
  • با دنباله روی از آیفون فاقد دکمه Home بر روی نمایشگر خود خواهد بود

اشاره کرد،  که همه این قابلیت ها از این گوشی جدید یک دستگاه بهتر میسازند.

رندر های مدل جدید شرکت شیائومی چه چیزی را به ما میگویند ؟

همانطور که از  رندرهای این گوشی جدید برداشت میشود،احتمالا این گوشی هوشمند به یک صفحه نمایش  ۶.۰ اینچی به همراه رزولوشن Full HD عرضه خواهد شد.  نسبت صفحه نمایش آن به نظر می رسد ۱۸: ۹ با یک  مرز کاملا باریک در هر دو طرف حاشیه های آن ظاهر خواهدشد.طبق آنچه تقریبا از هر گوشی هوشمند جدید انتظار میرود، شامل دوربین های دوگانه میباشد که  لنز ۱۲MP آن را قادر میسازد تا از ضبط ویدیویی ۱۰۸۰p پشتیبانی به عمل آورد. و در آخر هم باید گفت که  همراه با یک فلش، که عمدتادر تاریکی به کمک کاربر برسد معرفی میشود.

طراحی پشت

شیائومی جدید با بدنه فلزی طراحی شده است، که بر مقاومت و زیبایی آن می افزاید. اما این مدل فاقد شارژر بی سیم خواهد بود. که این امر از رقابت پذیری آن در عرصه گوشی های هوشمند جدید میکاهد. روی پنل پشتی آن شما میتوانید حسگر اثر انگشت را مشاهده کنید، در سمت چپ آن دوربین های دوگانه به صورت عمودی بر روی یکدیگر قرار گرفته اند که در میان آنها فلش LED خودنمایی میکند(دقیقا همانند گوشی Redmi Note 5 Pro). و کانسپت حاکی از آن است که این دوربین ها در سایز های ۵ مگاپیکسلی و ۱۲ مگاپیکسلی  با f / 2.2 در این مدل ظاهر خواهند شد.

شیائومی می ۶x پشتیبانی نخواهد کرد

این روزها گوشی های هوشمند با سرعت خیلی زیادی در حال پیشرفت هستند، و هر نوع گوشی جدیدی در بازار توان مقاومت ندارد، گوشی جدید شیائومی متاسفانه از فناوری شارژر بی سیم پشتیبانی نخواهد کرد و نیز دارای اثرانگشت روی صفحه نمایش که این روزها درحال فراگیرشدن بر روی بالارده های بازار است،نیست. اما ناگفته نماند که این گوشی با گانفیگ های سخت افزاری بسیار قدرتمند خواهد آمد. برخی از چیزهایی که غیر قابل انکار است، وجود شارژر نوع Type-C، اسپیکر خارجی و جک ۳.۵ میلی متری میباشد و همچنین از تصاویر نشت شده میتوان دید که دارای طراحی U شکل است.

عملکرد و مشخصات فنی

از نظر عملکرد شرکت شیائومی ادعا میکند که این گوشی از سخت افزار Xiaomi Surge S2 استفاده میکند. برای عملکرد بهتر درمورد انجام چندین وظیفه از یک رم ۴/۶ گیگابایتی با حافظه ذخیره سازی ۳۲/۶۴ گیگابایتی بهره میبرد. این دستگاه به آخرین نسخه اندروید یعنی اندروید اوریو مجهز است، و با یک باتری قدرتمند با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر برای شارژ زندگی شما عرضه خواهد شد. اطلاعات بیشتری ازاین دستگاه دردست نیست، و ما هیچ اطلاعات رسمی از این مدل و تجهیزات واقعی آن نداریم.

درباره ما

شما میتوانید بهترین گوشی های هوشمند شیائومی ار از سایت ما وبا بهترین قیمت خریداری کنید.

شیائومی یکی از تولید بهترین تولید کنندگان گوشی هوشمند

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار