گوشی Samsung Xcover Pro 2 با تراشه Snapdragon 778G در گیگ‌بنچ رویت شد

b0d0443cfdaacd6b64e08d24b04c00ab
زمان مطالعه: 1 دقیقه

در سال‌های اخیر گوشی‌های مقاومی از برند سامسونگ در بازار عرضه می‌شوند که آنها را به نام سری Xcover می‌شناسیم. حالا بر اساس اخبار جدیدی که منتشر شده است عضو جدیدی از این سری گوشی‌های سامسونگ نام Xcover Pro 2 عرضه خواهند شد. این گوشی جدید سامسونگ در لیست بنچمارک گیگ‌بنچ قرار گرفته است.

"Samsung

 

این گوشی نسل جدیدی از گوشی Xcover Pro محسوب می‌شود که در سال گذشته عرضه شده بود. در نسخه قدیمی این سری از گوشی‌ها از تراشه Exynos 9611 استفاده شده است که البته چندان قدرتمند به نظر نمی‌رسد ولی برای استفاده روزمره مناسب است.

حالا بر اساس اطلاعات لیست گیگ‌بنچ تراشه‌ای که در گوشی Xcover Pro 2 شاهد هستیم از نوع Snapdragon 778G است. این تراشه نسبت به نسل قبلی پیشرفت داشته است. این تراشه ۶ نانومتری است که از ۴ هسته Cortex-A78 و ۴ هسته کم‌مصرف A55s تشکیل شده است. همچنین پردازنده گرافیکی که در این گوشی به‌کاررفته است تراشه Adreno 642L است. اگرچه می‌توانیم تراشه Snapdragon 778G را با نسل قبلی یعنی ۸۶۰ Snapdragon مقایسه کنیم، اما باید در نظر بگیریم که تراشه جدید Xcover Pro 2 از نظر مصرف انرژی کارایی بهتری دارد و از شبکه ۵G  پشتیبانی می‌کند.

بعد از اینکه به توضیح مشخصات تراشه این گوشی جدید سامسونگ پرداختیم باید بگوییم که این گوشی دارای حافظه رم ۶ گیگابایت است. رم این گوشی نسبت به نسل قبلی ۲ گیگابایت افزایش ظرفیت داشته است. در بخش نرم‌افزاری این گوشی شاهد سیستم‌عامل اندروید ۱۲ هستیم. نسخه قبلی این سری در سال ۲۰۲۰ با اندروید ۱۱ مبتنی بر One UI 2.0 عرضه شده بود که در سال ۲۰۲۱ اندروید ۱۱ با رابط کاربری One UI 3.0 را دریافت کرد.

درمورد زمان عرضه گوشی سامسونگ Xcover Pro 2 هنوز اطلاعی در دست نداریم.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار