ایسوس از گوشی‌های راگ فون ۵S و ۵S پرو با اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس رونمایی کرد

c298960a7394a8b2bbe7d8c787efd5ab
زمان مطالعه: 2 دقیقه

ایسوس در همین چند ماه گذشته بود که از گوشی سری راگ فون ۵ خود پرده برداشت. حال همین گوشی در مدل S به کاربران خود معرفی کرده است. این گوشی در دو مدل راگ فون S5 و S5 پرو به بازار عرضه خواهد شد. این دو مدل از این برند از جدیدترین پردازنده کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس بهره می برند.

در حقیقت گوشی هوشمند جدید ایسوس به نسبت نسخه قبلی خود تغییر آنچنانی نکرده است. تنها تغییر این گوشی هوشمند جدید، استفاده از تراشه پرقدرت تر و جدیدتر نسبت به مدل قبلی است. همچنین نرخ نمونه برداری لمسی در راگ فون جدید ایسوس بالاتر رفته است. اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس با اسنپدراگون ۸۸۸ تفاوت آنچنانی نمی کند. اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس در حقیقت نسخه اورکلاک شده اسنپدراگون ۸۸۸ است. در واقعیت این دو نسخه از نوع عملکردی باهم تفاوت خیلی زیادی نمی کنند.

در نسخه قبلی این گوشی هوشمند جدید نرخ نمونه برداری لمسی برابر با ۳۰۰ هرتز است اما نسخه جدید راگ فون از نرخ نمونه برداری لمسی ۳۶۰ هرتز بهره می برد. نسخه جدید نسبت به قبل فقط همین تغییر را کرده است و تغییر دیگری در این نسخه به چشم نمی خورد. ایسوس طی اخبار مختلف اعلام کرده است که با تمام شدن نسخه اصلی راگ فون، این مدل جدید جایگزین خواهد شد.

راگ فون 5S و 5S پروایسوس راگ فون مدل S5 و S5 پرو دارای یک نمایشگر ۶.۷۸ اینچی امولد است. نسبت تصویر در این دو مدل ۲۰.۴:۹ است. همچنین این گوشی جدید از نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز استفاده می کند. صفحه نمایشگر این گوشی HDR10+ است. ایسوس در این دو مدل برای حفاظت از صفحه نمایش از محصولات گوریلا گلس ویکتوس بهره گرفته است. راگ فون S5 در دو نسخه ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت بهره می برد و در مدل بالاتر این مدل دارای ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. اما در نسخه پرو ما شاهد ۱۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه هستیم. در هیچ کدام از این دو مدل امکان ارتقا حافظه از طریق کارت حافظه وجود ندارد.

برروی پنل پشتی گوشی راگ فون S5 یک پنل نوری RGB قرار داده شده است. اما در نسخه پرو این گوشی از نمایشگر PMOLED استفاده کرده است. ظرفیت باتری در هر دو مدل این گوشی ها برابر با ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. همچنین این گوشی ها دارای قابلیت شارژ سریع هستند که از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می کنند. دوربین اصلی در این مدل ۶۴ مگاپیکسل است. دوربین سلفی آن ها برابر با ۲۴ مگاپیکسل است. این گوشی مجهز به جک ۳.۵ میلی متری هدفون نیز است. وزن این گوشی های هوشمند ایسوس برابر با ۲۳۸ گرم است. راگ فون S از اندورید ۱۱ پشتیبانی می کند. این گوشی ها در دو رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه می شوند. گویا این گوشی ها از نظر قیمتی با سری راگ فون S5 تفاوت آنچنانی ندارد.

منبع: gsmarena

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار