رونمایی سامسونگ از تبلت گلکسی تب اس ۴

a177999960c44910e62bb0868c772a37
زمان مطالعه: 1 دقیقه

رونمایی سامسونگ از تبلت گلکسی تب اس ۴

شرکت سامسونگ در نظر داشته ۹ آگوست با رونمایی گلکسی نوت ۹ محصولات دیگری هم معرفی کند. از جمله آنها باید به ساعت هوشمند گلکسی واچ پرداخت که تاکنون با انبوهی از شایعات پیرامون آن رو به رو شدیم.

شرکت کره ای در نهایت پس از مدت ها انتظار تصمیم گرفت به رونمایی از تبلت پرچمدار گلکسی تب اس ۴ بپردازد. این تبلت از مشخصات رده بالایی برخوردار بوده و ویژگی های بزرگی برای آن در نظر گرفته شد.

استقبال از گلکسی تب اس ۳ بسیار قابل توجه بود و حال به نظر می رسد آژانس وای فای تاییدیه ای به تبلت شرکت کره ای داده است. محصول جدید دارای کیفیت ساخت بالایی بوده و فناوری های قابل توجهی در آن به کار گرفته شد.

پیش بینی می شود این رونمایی در رویداد معرفی گلکسی نوت ۹ باشد که به احتمال بیشتر ایفا خواهد بود. از مشخصات تبلت جدید باید به صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی QHD یا ۲۵۶۰*۱۴۴۰ پیکسلی، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، باتری ۷۳۰۰ میلی آمپری، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره کرد. این طور که پیداست برند کره ای مشخصات قابل توجهی برای تبلت آینده خود در نظر گرفته تا رقیب سرسختی برای دیگر مدل های رده بالا باشد.

البته این نکته حائز اهمیت است که پردازنده دستگاه اسنپدراگون ۸۳۵ بوده و می تواند قدرت بالایی داشته باشد. متاسفانه قیمت گلکسی تب اس ۴ اعلام نشده و برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اعلام گوشی سامسونگ بود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار