لنوو Z6 پرو از راه رسید

a8e5b417495b56957243953b5fa8b8a9
زمان مطالعه: 1 دقیقه

لنوو Z6 پرو از راه رسید

گوشی هوشمند جدید کمپانی لنوو در کشور چین معرفی شد. این گوشی هوشمند از یک صفحه‌نمایش ۶.۳۹ اینچی که به فناوری AMOLED و همچنین رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز بوده برخوردار است. علاوه‌بر این در بالای صفحه‌نمایش این گوشی هوشمند شاهد یک برش قطره‌ای هستیم که در آن دوربین سلفی این گوشی هوشمند قرار گرفته است.

از سنسور اثرانگشت در زیر صفحه‌نمایش این گوشی هوشمند استفاده شده است درضمن باید اشاره کنیم که این صفحه‌نمایش این گوشی هوشمند از استاندارد HDR10 نیز پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی هوشمند جدید لنوو، لنوو Z6 پرو در رده گوشی‌های هوشمند قدرتمند قرار دارد چراکه از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵ که از فرکانس ۲.۸۴ گیگاهرتز برخوردار است بهره شده. خوشبختانه گوشی هوشمند لنوو Z6 پرو در سه مدل تولید شده است که مدل اول آن دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، مدل دوم آن دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و مدل آخر آن از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است.

در این گوشی هوشمند به‌صورت پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید پای قرار گرفته است و به رابط کاربری ZUI 11 مجهز است. در این دیوایس از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع ۲۷ واتی پشتیبانی می‌کند استفاده شده است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار