گوشی هوشمند اقتصادی وان پلاس در راه است

d6ac1379fe396dc61b43801771d288d3
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت وان پلاس که همیشه محصولات بالا‌رده عرضه می‌کرد و در رقابت با پرچم‌داران شرکت‌های مطرح بود؛ روند خود را تغییر داده و علاوه‌بر تولید محصولات بالا‌رده، گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ی اقتصادی و پریمیوم را نیز عرضه می‌کند.

وان پلاس نورد N10 و N100 که سال گذشته وارد بازار شدند جز تلفن‌های هوشمند میان‌رده‌ای هستند که توانستند موفقیت قابل توجهی را برای شرکت چینی کسب کنند. سری نورد با برخورداری از مشخصات سخت‌افزاری قابل قبول و قیمتی رقابتی در بین کاربران محبوب شد و این محبوبیت سبب شد که شرکت وان‌پلاس مدل‌های دیگری از این سری را تولید کند که نام یکی از آنها فاش شده است.

Oneplus N10 محصولی‌ست که سال گذشته وارد بازار شد و حالا وان پلاس محصولی با نام Nord CE را جایگزین آن خواهدکرد. وان پلاس نورد CE نسخه‌ی ۵G است. وان پلاس برای اینکه کاربران گمراه نشوند نام این محصول را از نورد   N1 به نورد CE تغییر داد زیرا همانطور که گفته شد قرار است این گوشی اقتصادی جایگزین N10 شود.

شرکت وان پلاس با انتخاب نام محصولات خود در یک ماه قبل از عرضه به بازار، این نوید را به کاربران خود می‌دهد که می‌تواند زمان عرضه نورد‌ CE نزدیک باشد. اما چون نورد N10 در اکتبر ۲۰۲۰ معرفی شده احتمال دارد وان پلاس جایگزین این محصول را هم نزدیک به ماه اکتبر معرفی کند.

گوشی وان پلاس

تراشه نورد N10 اسنپدراگون ۶۹۰ است و نمایشگر آن LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی می‌باشد. این محصول با ظرفیت باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت و ماژول دوربین چهارگانه با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به بازار عرضه شده است. با اینکه اطلاعات دقیقی از مشخصات سخت‌افزاری وان پلاس نورد CE نسخه ۵G در دسترس نیست؛ اما منتظر عرضه آن با تراشه‌ای قدرتمندتر هستیم و هنوز مشخص نیست که آیا شرکت چینی در مورد افزایش ظرفیت باتری یا تغییر در ترکیب ماژول دوربین اصلی برنامه‌ای دارد یا خیر.

از تصاویر افشا شده در توئیتر می‌توان احتمال داد که نورد CE کمی کوچک‌تر از نورد N10 و ابعاد صفحه‌نمایشی آن ۶٫۴۹ اینچ با وجود حفره‌ای برای دوربین سلفی باشد.

نورد CE از جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری برخوردار است تا کاربران بتوانند از هدفون و هدست‌ قدیمی استفاده کنند.

نورد N10 و N100 به افزایش فروش وان‌پلاس در بازار جهانی به‌خصوص در ایالات متحده کمک کرده‌اند، درنتیجه عرضه‌ی وان‌پلاس نورد CE نسخه ۵G به رشد فروش شرکت چینی کمک بیشتری خواهدکرد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار