آنباکس گلکسی A8 پلاس سامسونگ

5054400aecc684bf78494fc3a9ad2779
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آنباکس گلکسی A8 پلاس سامسونگ

شرکت سامسونگ در هفته های اخیر تصمیم گرفت نسل جدید گوشی های هوشمند سامسونگ سری گلکسی A را معرفی کند. اسمارتفون هایی که گلکسی A8 و گلکسی A8 پلاس بوده و جایگزین گلکسی A5 و A7 شدند.

هر دو این اسمارتفون ها به ویژگی های جدیدی چون صفحه نمایش بی حاشیه، پردازنده قدرتمند و برخی ویژگی های دیگر تجهیز پیدا کردند تا بیشتر مورد توجه قرار گیرند و اسمارتفون های چشمگیری به شمار روند.

در این بین اخیرا شاهد آغاز فروش گلکسی گلکسی A پلاس بودیم که توانست با استقبال بسیاری رو به رو شده و بسیاری این گوشی هوشمند را یک اسمارتفون بزرگ و قابل توجه بدانند.

اسمارتفونی که قصد داریم در این مطلب آن را آنباکس کرده و بیشتر با این محصول شرکت سامسونگ آشنا شویم:

blankمحتویات باکس

-سامسونگ گلکسی A8+ به رنگ مشکی

-شارژ ۲ پین سریع

-هدست درون گوش

-خارج کننده جایگاه سیم کارت

-کاور اولیه

-دفترچه راهنما و گارانتی

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:33%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

از مشخصات گلکسی A8+ باید به صفحه نمایش ۶.۰ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۲۲۰ پیکسلی و از نوع Full HD+Infinity Super AMOLED با نسبت تصویر ۱۸.۵:۹و پوشش کورنینگ گوریلاگلس ۵، پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس ۷۸۸۵ که تحت فرآیند ۱۴ نانومتری به تولید رسید، حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۷.۱.۱ نوقا، باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین سلفی دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره داشت.

کیفیت تصویربرداری بالا، طراحی ظریف و زیبا، مشخصات سخت افزاری قابل توجه، دوربین سلفی دوگانه و برخی دیگه ویژگی های بزرگی هستند که می توان در گلکسی A8+ آن را یافت. زیرا کره ای ها سعی کردند محصولی را ارائه دهند که می تواند در سطح یک شبه پرچمدار باشد و ویژگی های کوچکی برای آن در نظر گرفته نشده تا ایرادی گرفته و آن را یک گوشی هوشمند نامناسب دانست.

سامسونگ اخیرا گلکسی A8 پلاس را در کنار نسخه استاندارد عرضه کرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار