پشتیبانی از زوم اپتیکال ۳ برابری گلکسی S22 و S22 پلاس

b7b349472ae709b6f0f58d499158b4a0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

خبر های منتشر شده حاکی از این هستند که گوشی های هوشمند گلکسی S22 و S22 پلاس به زوم اپتیکال ۳ برابری مجهز خواهند شد؛ انتشار این خبر در حالی رخ داده است که تا معرفی رسمی این دو پرچمدار سامسونگ چند ماهی فاصله هست. در ادامه خبر با ما همراه شوید تا اطلاعات جامع تری را در اختیارتان قرار دهیم.

کره ای ها تا به حال هیچ عمل مثبتی را در جهت بهبود زوم گوشی های هوشمند خود انجام نداده اند به طور مثال گوشی های گلکسی S20  و S20  پلاس و یا  S21  و  S21 پلاس دارای زوم اپتیکال ۱.۱ برابری هستند، که با وجود لنز دوربین ۶۴ مگاپیکسلی این امکان وجود دارد که زوم دیجیتال و هیبریدی خوبی را برای مصرف کنندگان فراهم کنند.

مشخصات دوربین گلکسی S22 و S22 پلاساما اکنون خبر های منتشر شده این نوید را می دهند که کمپانی سامسونگ قصد دارد در آینده ای نه چندان دور توان زوم گوشی های پرچمدار خود را افزایش دهد. اینگونه که مشخص است هدف کره ای ها این است که زوم اپتیکال ۱.۱ برابری که در نسل های قبلی گوشی های سامسونگ به کار گرفته شده است را کنار بگذارد و جدیدترین محصولات خود یعنی گلکسی S22 و S22 پلاس را به دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی که دارای زوم اپتیکال ۳ برابری است مجهز کند. این احتمال وجود دارد که کمپانی مذکور گوشی گلکسی S22 اولترا را با دو دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی که یکی از آن ها پریسکوپی با دارا بودن زوم اپتیکال ۱۰ برابری است را به متقاضیان عرضه کند. البته که زوم اپتیکال ۳ برابری هم خوب و کافی است و اکثر متقاضیان سامسونگ به همین مقدار زوم رضایت دارند، بنابراین سامسونگ نسخه های استاندارد و پلاس را با همان زوم ۳ برابری ارائه خواهد کرد و تنها در نسخه اولترا شاهد افزایش بیش از اندازه زوم خواهیم بود.

کمپانی سامسونگ تا به امروز در مورد دوربین سلفی گلکسی S22 و   S22 پلاس اطلاعاتی را منتشر نکرده است، اما می دانیم که در ساخت آن ها از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد که یک دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی  و یک اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی نیز در کنار آن قرار خواهد گرفت.

هرچه به زمان رونمایی و معرفی رسمی گوشی های هوشمند و بالاخص پرچمدار نزدیک می شویم بازار شایعات و گزارش های حقیقی و دروغین نیز گرمتر می شوند؛ با این وجود همچنان نمی توانیم درباره مشخصات فنی دستگاه های مذکور حرفی به میان بیاوریم. اما اینگونه که مشخص است احتمال زیاد این گوشی ها از سیستم عامل اندروید ۱۲ با رابط کاربری One UI 4.0 پشتیبانی می کنند که به تراشه ی اگزینوس ۲۲۰۰ و تراشه گرافیکی AMD نیز مجهز خواهند شد.

منبع: galaxyclub.nl

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار