رونمایی هوآوی از گوشی هوشمند آنر ۲۰ پرو

5af370fb8e46db5f48aa88afc8416cc8
زمان مطالعه: 1 دقیقه

رونمایی هوآوی از گوشی هوشمند آنر ۲۰ پرو

شرکت هوآوی اخیرا طی رویدادی در لندن از پرچمدار جدید خانواده آنر تحت عنوان آنر ۲۰ پرو رونمایی کرد. اسمارتفونی با صفحه نمایش حفره دار و دوربین اصلی چهارگانه که مشخصات قابلی هم در کنار این پیکربندی وجود دارد.

آنر ۲۰ پرو پیش از آن که رونمایی شود، بارها شایعاتی درباره آن فاش شد که نشان می دادند با یک مدل برجسته رو به رو هستیم. حال با معرفی هوآوی چنین چیزی صحت داشته و حقیقتا یک مدل قابل توجه است.

این گوشی هوشمند به صفحه نمایش ۶.۲۶ اینچی ۱۰۸۰×۲۳۴۰ پیکسلی IPS LCD، پردازنده کایرین ۹۸۰ هشت هسته ای، تراشه گرافیکی Mali-G76 MP10، حافظه رم ۸ گیگابایتی، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری ، سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای و پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان مجهز است.

گذشته از آن باید به دوربین اصلی چهارگانه ۴۸/۱۶/۸/۲ مگاپیکسلی در عقب و سنسور ۳۲ مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد. همچنین در بحث حافظه داخلی هوآوی پیکربندی متعددی در نظر گرفته که شامل یک مدل ۲۵۶ گیگابایتی می شود.

با سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر، لیست مشخصه های آنر ۲۰ پرو بسیار کامل است و کمپانی چینی نیز سعی داشته بهترین ها را روی آن تعبیه کند. این اسمارتفون با قیمت ۶۰۰ یورو روانه بازار می شود و احتمالا علاوه بر چین و هند، اروپا نیز دیگر هدف چینی ها برای عرضه این پرچمدار نسل جدید خواهد بود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار