گوشی جدید موتورولا موتو جی ۸۲ با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ رسما رونمایی شد

گوشی جدید موتورولا موتو جی ۸۲
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گوشی جدید موتورولا موتو جی ۸۲ با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ رسما رونمایی شد .

موتورولا در مدت اخیر چند گوشی میان‌رده روانه بازار کرده است و حالا نوبت به موتو جی ۸۲ رسیده است. این گوشی میان‌رده که به‌تازگی رونمایی شده، دارای ویژگی‌های نسبتا خوبی است که در این مطلب به معرفی آنها می‌پردازیم.

مشخصات فنی موتو جی ۸۲

موتو G82 یک گوشی ۱۷۳ گرمی است که در ابعاد ۱۶۰.۸۹*۷.۹۹*۷۴.۴۶ میلی‌متری عرضه می‌شود.

این گوشی دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع AMOLED  با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از رزولوشن +FHD است. حاشیه کم نمایشگر به پنل جلویی جلوه زیبایی داده و می‌توانید تصاویر را به‌راحتی در آن مشاهده کنید. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هم در این نمایشگر قرار دارد.

در پنل پشتی گوشی شاهد دوربین سه‌گانه هستیم که دوربین اصلی دارای لنز ۵۰ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 و لرزش‌گیر اپتیکال است. این لنز دارای فناوری ترکیب‌سازی پیکسل چهارتایی است که می‌تواند با تبدیل ۴ پیکسل به یک پیکسل، تصاویر را با جزئیات خوبی ثبت کند. در کنار لنز اصلی، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی التراواید و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو قرار دارد.

تراشه‌ای که موتو جی ۸۲ از آن قدرت می‌گیرد، اسنپدراگون ۶۹۵ بوده که در کنار آن حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی قرار دارد. البته این گوشی دارای درگاه کارت حافظه microSD  هست که می‌توانید از طریق آن ظرفیت حافظه را افزایش دهید.

موتو جی 82

موتو جی ۸۲

این گوشی از یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با فست‌شارژ ۳۰ وات تغذیه می‌کند. طبق ادعای این کمپانی باتری موتو جی ۸۲ می‌تواند تا ۲ روز دوام بیاورد.

سیستم عاملی که Moto G82 از آن استفاده می‌کند، اندروید ۱۲ بوده که در آینده نیز تنها یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری را دریافت خواهد کرد.

همچنین این گوشی از شبکه ۵G  پشتیبانی می‌کند و دارای جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و بلوتوث نسخه ۵.۱ است. این گوشی با قیمتی حدود ۳۳۰ دلار و در رنگ‌های خاکستری و سفید روانه بازارهای مشخص در اروپا، آمریکای لاتین و آسیا خواهد شد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار