بررسی Galaxy J7 سامسونگ

b437fa2aacfbe730b0e7d67723b7550f
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بررسی Galaxy J7 سامسونگ

شرکت سامسونگ یکی از برندهای مطرح تولیدکننده گوشی هوشمند و دیگر لوازم دیجیتال بوده که توانسته عملکرد خوبی در توسعه آن نشان دهد. این شرکت کره ای در سال ۲۰۱۷ گوشی سامسونگ Galaxy J7 را معرفی کرده که از طراحی جذاب و مشخصات قابل توجه بهره می برد. سامسونگ سعی کرده اسمارتفونی توسعه دهد که بتواند با هزینه مقرون به صرفه دستگاهی را به مخاطب ارائه دهد که چشمگیر است و می تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

در این مطلب قصد داریم به بررسی مختصر Galaxy J7 بپردازیم تا آشنایی بیشتری با آن پیدا کنیم:

طراحی

blank

 

چویژگی های مطلوبی توسط سامسونگ برای Galaxy J7 در نظر گرفته شده از این رو باید این گوشی هوشمند را کارآمد و قابل توجه دانست. این گوشی هوشمند از بدنه پلاستیکی بهره برده و ابعادی ۱۵۲*۷۴*۸ میلیمتری داشته و وزنی ۱۸۱ گرمی دارد. چنین ابعادی مناسب بوده و در کنار وزن مورد اشاره با توجه به ساختار Galaxy J7 کاربری مطلوبی را فراهم می آورد. با این وجود اگر گوشی هوشمند موردبحث در لیست میان رده ها قرار می گیرد جای تعجبی ندارد.

صفحه نمایش

گوشی هوشمند  Galaxy J7 به نمایشگر ۵.۵ اینچی ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسلی Super AMOLED  مجهز بوده که وضوح زیبا و جذابی را به مخاطب خود ارائه می دهد. این اسمارتفون از طراحی قابل توجهی بهره می برد که نظر هر فردی را به می‌تواند به خود جلب سازد. با تراکم ۴۰۱ppi و پوشش کورنینگ گوریلاگلس می تواند مقاومت بالایی را در بخش صفحه نمایش Galaxy J7 مشاهده کرد. نسبت صفحه نمایش به بدنه نیز ۸۳ درصدی بوده و می تواند طراحی جذابی را برای این میان رده سامسونگ رقم زند. با تمام این تفاسیر بخش نمایشگر Galaxy J7 را باید قابل توجه و چشمگیر دانست.

سخت افزار

یکی از بخش های پراهمیت اسمارتفون ها سخت افزار بوده که موجب تشخیص یک گوشی هوشمند از رده بالا و رده پایین می شود. Galaxy J7 نیز به پردازنده اگزینوس ۷۸۷۰ هشت هسته ای با تراشه گرافیکی Mali-T830 MP1 مجهز است. حافظه رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا از جمله ویژگی های گوشی هوشمند سامسونگ است. بنابراین در بخش سخت افزاری نیز با اسمارتفونی رو به رو هستیم که می تواند نظر هر فردی را به خود جلب سازد و گوشی هوشمند کارآمدی به شمار رود. اگرچه  Galaxy J7 رده بالا نیست اما دست کمی از یک پرچمدار ندارد.

blankدوربین

Galaxy J7 به دوربین های مطلوبی مجهز بوده و شرکت سامسونگ با به کارگیری لنز ۱۳ مگاپیکسلی در عقب و یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی دیگر در جلو، پیکربندی بزرگی در بخش تصویربرداری محیا ساخته است. از این رو گوشی هوشمند موردبحث می تواند برای کاربری عکاسی گزینه مناسبی تلقی شود. سنسور نخست قادر است باکیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی به ثبت تصاویر بپردازد و سنسور دوم نیز از چنین قابلیتی بهره می برد. با این حساب می توان روی  Galaxy J7 حساب باز کرد و آن را گوشی هوشمند مناسبی دانست.

باتری

بخش باتری یکی از قسمت های با اهمیت بوده که باید به آن توجه داشت.  Galaxy J7 نیز به عنوان یک میان رده از پک ۳۶۰۰ میلی آمپری بهره می برد که می تواند تجربه خوبی را برای مخاطب خود به ارمغان آورد. این پک قادر است اسمارتفون را به مدت ۵۰۰ ساعت در حالت آماده به کار، ۲۰ ساعت مکالمه مداوم، ۳۵ ساعت پخش موسیقی و برخی دیگر قرار دهد. با این حساب می توان روی این باتری غیرقابل تعویض حساب باز کرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار