اپل نمایشگر OLED محصولاتش را با ال جی تامین می کند

69f05b65b89de4b423623a4523f37c98
زمان مطالعه: 1 دقیقه

اپل نمایشگر OLED محصولاتش را با ال جی تامین می کند

شرکت اپل قصد داشته بزودی ال جی را جایگزین سامسونگ برای تامین صفحه نمایش OLED محصولاتی چون آیفون های آینده خود کند. همکاری با ال جی به عنوان یک تولیدکننده ثانویه برای اپل قطعا کاهش هزینه ای به دنبال خواهد داشت.

پیشتر اپل تنها از سامسونگ جهت ساخت پنل OLED بهره می گرفت و تنها به این شرکت اتکا داشت. این یعنی کوپرتینویی ها در تلاش هستند تا با شرکت های مطرحی در این زمینه همکاری داشته و بتوانند به اهداف بزرگ خود دست پیدا کنند.

به گزارش بلومبرگ، ال جی در عرضه اولیه بیش از ۲ تا ۴ میلیون پنل نمایشگر OLED برای اپل به تولید می رساند. البت هبه مرور زمان این حجم افزایش پیدا خواهد کرد و این در حالی بوده که سامسونگ عرضه ۱۰۰ میلیون دستگاهی برای را برای آیفون ایکس اپل در نظر گرفت.

تاکنون شایعات بسیاری درباره همکاری ال جی و اپل برای تامین نمایشگر OLED آیفون به میان آمده است. این شرکت نمایشگر OLED را برای V30 در نظر گرفت که موجب بهبود نمایش رنگ و وضوح شده و تجربه بهتری رقم می زند.

البته پنل OLED ال جی در سطح نمایشگر سامسونگ نیست و همین امر تولید کمی را به دنبال داشت. سامسونگ سالیان درازی است که همکاری با اپل داشته و کاهش تقاضا برای تامین پنل نمایشگر از سوی اپل قطعا ضرری را برای سامسونگ به دنبال خواهد داشت.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود سه شرکت همکاری آنها به کجا ختم می شود و آیا ال جی در نهایت جانشین سامسونگ برای اپل خواهد شد یا خیر.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار