آپدیت جدید مایکروسافت آیکون های آفیس را تغییر می دهد

c0e311ebcb338717b70e8835f186eb2b
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت مایکروسافت نخستین بار در سال ۱۹۸۹ مجموعه برنامه های آفیس را برای مک منتشر کرد و سپس این برنامه به ویندوز آمد. با گذشت چند دهه از انتشار این برنامه تاکنون میلیاردها نفر آن را دریافت کرده و نصب کردند.

به تازگی ردموندی ها اعلام کردند که می خواهند بزودی بروزرسان جدیدی را برای آفیس منتشر کنند. این بروزرسان بیشتر برای رابط کاربری مجموعه برنامه های آفیس از جمله ورد، اکسل، پاورپوینت و چندی دیگر است.

از ویژگی های آیکون های جدید برنامه های آفیس باید به بهبود طراحی و افزوده شدن رنگ های مختلف به هر آیکون یا لوگو است. برای مثال لوگو ورد اگرچه همچنان آبی است اما نوع های مختلفی از آبی را می توان مشاهده کرد.

سایر آیکون ها نیز چنین ساختاری دارند و برای مثال پاورپوینت همچنان نارنجی می باشد و چنین ساختاری دارد. گفته شده نخستین بار این آپدیت دردسترس مشترکین آفیس ۳۶۵ قرار می گیرد و سپس در ماه های آینده ابتدا برای گوشی های هوشمند و سپس برای سیستم های دسکتاپی منشتر می شود.

انتظار داریم بهبود آیکون های آفیس محیط دسکتاپ سیستم های مختلف را جذاب تر سازد. البته باتوجه به تصاویر انتشاری شرکت ردموندی در تلاش است تا طراحی بهتری برای آیکون ها در نظر گیرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار