برنامه مایکروسافت برای سرفیس طولانیست

588945e461e149c4503fe894f54a7d77
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت مایکروسافت از سال ها قبل تصمیم می گیرد تولید سخت افزارهایی چون لپتاپ، تبلت، گوشی هوشمند و چندی دیگر را انجام دهد. در این بین تولید سیستم هایی به نام سرفیس آغاز می شود.

در ابتدا مایکروسافت سرفیس را به عنوان تبلت معرفی کرد و اما در نهایت سال های گذشته شاهد معرفی مدل لپتاپ و آل این وان آن نیز بودیم. حال پانوس پانای مدیر بخش سخت افزاری مایکروسافت در مصاحبه ای با یکی از رسانه ها اظهارات جدیدی بیان کرده است. اظهاراتی که نشان می دهد شرکت ردموندی برنامهای بسیاری برای برند سرفیس دارد.

البته در سال های گذشته با رونق و افزوده شدن مدل های جدید به این سری مشخص بود که مایکروسافت نمی خواهد دست از این دیوایس برداشته و مدل های دیگر نیز به آن بیافزاید.

مایکروسافت سری سرفیس را نخستین بار سال ۲۰۱۲ معرفی کرد و عرضه آنها از این زمان آغاز می شود. اکنون با گذشت بیش از ۶ سال عجیب نیست این برنامه گسترده تر از قبل شود و ردموندی ها نیز برنامه خود را گسترش دهند. جدیدترین مدل های این سری سرفیس استودیو ۲ و سرفیس پرو ۶ نام داشته که در رویداد اکتبر سال ۲۰۱۸ مایکروسافت معرفی شدند. البته این شرکت معرفی دیگری هم داشته و تنها به رونمایی لپتاپ و آل این وان نپرداخته است.

Panos Panay مدیرعامل بخش سخت افزاری مایکروسافت می گوید ردموندی ها نمی خواهد دست از این برند برداشته و قصد دارند حتی مدل های دیگری نیز به این سری بیافزایند.

در این میان برنامه مایکروسافت پیرامون سرفیس محدود به یک سال یا دو سال آینده نشده و بلکه بسیار بلند مدت است. البته وجود رقبا بزرگی چون اپل موجب شده تا ردموندی ها نیز نسبت به تصمیم خود مداومت کرده و برنامه گسترده ای داشته باشند.

البته عجیب نیست زیرا رقبا این شرکت هر روز بیش از گذشته شده و برنامه های کمپانی نیز برخلاف گذشته دوچندان می شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار