گوشی موتورولا Edge 30 با تراشه +Snapdragon 778G عرضه خواهد شد

e124d61913acf37984c22e1b6fe6d427
زمان مطالعه: 1 دقیقه

جدیدا گزارشی از گوشی‌های جدید موتورولا سری موتو اج۳۰ شامل: موتو اج ۳۰، موتو اج ۳۰ الترا و موتو اج ۳۰ لایت منتشر شده است. یک افشاگر اطلاعاتی را مربوط به سری موتو Edge 30 نشر داده است که در اینجا به آنها اشاره می‌کنیم.

سری موتو Edge 30

سری موتو Edge 30

مشخصات فنی سری اج ۳۰

بر اساس این اطلاعات، تراشه‌ای که موتو اج ۳۰ از آن قدرت می‌گیرد، +Snapdragon 778G است که به همراه رم ۶ و ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی  ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. در پنل پشتی گوشی دوربین سه‌گانه شامل دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق قرار دارد. در پنل جلویی نیز یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. همچنین موتو اج ۳۰ با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ عرضه خواهد شد. نمایشگر موتو Edge 30 6.55 اینچی و از نوع P-OLED  بوده و دارای رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی است. این گوشی یک باتری با ظرفیت ۴۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که از فست‌شارژ ۳۳ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

طبق اخبار منتشر شده، اطلاعاتی از عضو دیگر سری موتو اج ۳۰ یعنی موتو Edge 30 الترا نیز مشخص شده است. نسخه الترا این سری ممکن است همان موتورولا Frontier باشد که از تراشه ۸ Snapdragon نسل ۱ پلاس بهره می‌برد.

نسخه دیگری از این سری موتو Edge 30 لایت است. نمایشگر این گوشی ۶.۲۸ اینچی و از نوع P-OLED  با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. تراشه‌ای که موتو اج ۳۰ لایت از آن قدرت می‌گیرد  ۶۹۵ Snapdragon است که به همراه رم ۶ و ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. موتو اج ۳۰ لایت در پنل پشتی از دو دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و ۱۳ مگاپیکسلی و در پنل جلویی از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. منبع تغذیه این گوشی نیز یک باتری با ظرفیت ۴۰۲۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار