لنوو Z6 به همراه دوربین سه گانه با سنسور اصلی ۲۴ مگاپیکسلی می‌آید

f878a656b19561d2b8b24f7f57a055ca
زمان مطالعه: 2 دقیقه

گوشی هوشمند لنوو Z6 یکی از گوشی های جدید شرکت لنوو است که همین روزهاست که شاهد رسیدن آن باشیم. امروز این شرکت یک تیزر از دوربین سه گانه‌ی این دستگاه را به نمایش گذاشت که نشان می‌دهد این دوربین سه گانه‌ی Z6 دارای یک سنسور اصلی ۲۴ مگاپیکسلی است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید دوربین سه گانه‌ی این دستگاه به صورت عمودی طراحی شده است و سنسور وسط آن لنزی ۲۴ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

blank

سنسورهای بالایی و پایینی دستگاه به ترتیب لنزهای فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و تله فوتوی ۸ مگاپیکسلی را در خود جای داده‌اند. این شرکت قرار است برای لنز اصلی از سنسور قدرتمندی سونی IMX576  بهره ببرد که پیش از این آن را در گوشی های چون نوا ۵i و آنر ۲۰ لایت شاهد بودیم.

دوربین این دستگاه به همراه قابلیت تصویر برداری شبانه (آن را سوپر نایت مود می‌نامند)، پشتیبانی از هوش مصنوعی و حالت Beauty خواهد آمد که هر سه تای آن ها از قابلیت های مهم یک دوربین عالی هستند و حالت Beauty از حالت های فوق العاده مهم در گوشی های چینی است. همانطور که گفته شد حالت Beauty یکی از مهم ترین حالت ها برای دوربین های چینی است و اصلا جای تعجب ندارد که لنوو در Z6 از آن بهره گرفته است.  حالت Beauty درای فیلتر هایی است که به مرور می‌تواند یاد بگیرد چطور تصاویر زیباتری از چهره شما تهیه کند. شما می‌توانید چند نمونه از عکس های تهیه شده توسط دوربین Z6 را در زیر مشاهده کنید.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:50%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

در پنل جلویی Z6 شاهد یک دوربین سلفی مگاپیکسلی هستیم که شرکت لنوو ادعا می‌کند این سنسور قادر است با بررسی ۵۰ میلیون شخصبت متفاوت چهره‌ی شما را متفاوت عکاسی کند. شما می‌توانید برخی نمونه های دوربین سلفی این دستگاه را در زیر مشاهده کنید. علاوه بر این یکی از ویژگی های که کاربران چینی به آن علاقه دارند فیکس کردن استایل آن ها در حین گرفتن ویدئوی زنده است که پیش از این در Z6 Pro شاهد آن بودیم.

#gallery-2{margin:auto;}
#gallery-2 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:50%;}
#gallery-2 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-2 .gallery-caption{margin-left:0;}

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار