گوشی جدید هواوی به نام nova 9 SE رسما معرفی شد

33157537a3d7a3b9828e5da5bf6b5090
زمان مطالعه: 2 دقیقه

هواوی اقدام به تولید گوشی جدیدی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی کرده است. نکته قابل‌توجه این است که این گوشی یک میان‌رده محسوب می‌شود. پیش‌فروش گوشی جدید هواوی از حالا آغاز شده است و عرضه آن از ۱۱ مارس (۲۰ اسفندماه) آغاز خواهد شد.

دوربین چهارگانه این گوشی در پنل پشتی آن قرار گرفته است که دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بوده و در کنار آن یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید با زاویه دید ۱۱۲ درجه قرار دارد. دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق نیز در آنها قرار دارند. گوشی nova 9 SE  دارای قابلیت  Super Night Shot است که نور را از جهت‌های مختلف می‌گیرد و متمرکز می‌کند. همچنین در پنل جلویی گوشی دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی درون یک حفره قرار دارد.

هواوی nova 9 SE

هواوی nova 9 SE

مشخصات گوشی جدید هواوی

نمایشگر این گوشی ۶.۷۸ اینچی و از نوع LCD بوده که رزولوشن ۲۳۸۸*۱۰۸۰ پیکسلی دارد. حاشیه‌های نمایشگر بسیار کم و ۱.۰۵ میلی‌متری است. پنل پشتی و جلویی گوشی نیز از ورقه‌های شیشه‌ای پوشیده شده است.

گوشی جدید هواوی با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ مبتنی بر رابط کاربری EMUI 12 عرضه می‌شود و همان‌طور که می‌دانید به‌جای سرویس گوگل، از برنامه AppGallery استفاده می‌کند. هواوی اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر نکرده است و احتمالا این جزئیات در ۱۱ مارس عنوان خواهد شد. اما طبق چیزی که انتظار داریم تراشه این گوشی Snapdragon 680 4G خواهد بود.

منبع تغذیه این گوشی یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر است که از فست‌شارژ ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند. این گوشی دارای حسگر اثر انگشت جانبی است اما جک ۳.۵ میلی‌متری صدا ندارد.

گوشی هواوی nova 9 SE اکنون با مبلغی حدود ۵ دلار پیش‌فروش می‌شود؛ البته قیمت آن هنوز مشخص نشده است؛ همچنین گوشی جدید هواوی در رنگ‌های آبی، سفید و مشکی عرضه خواهد شد.

اگر بخواهیم این گوش را با نوا ۹ و نوا ۹ پرو مقایسه کنیم باید بگوییم که نمایشگر آنها به ترتیب ۶.۵۷ و ۶.۷۲ اینچی از نوع OLED  با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. تراشه این گوشی‌ها نیز Snapdragon 778G است. دوربین چهارگانه این گوشی‌ها از لنزهای ۵۰،۸،۲،۲ مگاپیکسلی و سلفی آن از لنز ۳۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. هواوی نوا ۹ دارای باتری با ظرفیت ۴۲۰۰ میلی‌آمپری با فست‌شارژ ۶۶ واتی است و در مقابل هواوی نوا ۹ پرو دارای باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری با فست‌شارژ ۱۰۰ واتی است.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار