هواوی مدیاپد M6 را در دو نسخه‌ معرفی می‌کند

32fb6fd1bb3ccddceac0b2accf9384b9
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت هواوی دو تبلت جدید خود را با اندازه‌ های ۸.۴ و ۱۰.۸ اینچ معرفی می‌کند. این روزها شرکت گوشی هواوی بیشتر درگیر معرفی و عرضه‌ی گوشی های سری نوا ۵ می‌باشد با این حال خیلی هم از دنیای تبلت های خود دور نیست و بر اساس گزارش ها در نظر دارد تا تبلت های جدید هواوی مدیاپد خود را به دنیا معرفی کند.

امروز هواوی قرار است دو تبلت جدید خودرا در اندازه های ۸.۴ و ۱۰.۸ اینچ را معرفی کند که تنها تفاوت آن ها به جز اندازه‌ هایشان، ظرفیت باتری خواهد بود. درست است که یکی از این تبلت ها دارای تنها یک حالت Landscap است و حالت عمودی برای آن تعریف نشده است، اما تفاوت زیادی با دیگری ندارد.

هر دو دستگاه از نمایشگرهای LCD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل بهره می‌برند که در دستگاه کوچکتر ضخامت کمتری در لبه های نمایشگر به چشم می‌خورد و گوشه های هر دو دستگاه به صورت منحنی درآمده است. به نظر می‌رسد پنل پشتی هر دو تبلت شیشه‌ای یا چیزی شبیه به آن باشد. نسخه‌ی بزرگ این تبلت از یک باتری ۷۵۰۰ میلی آمپری بهره می‌برد، در حالی که نسخه‌ی کوچکتر آن تنها یک باتری ۶۱۰۰ میلی آمپری را در خود جای داده است.

blank

در قسمت پشتی هر دو تبلت یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی تعبیه شده است و در پنل جلویی آن شاهد یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هستیم. بر اساس گزارش ها در تبلت ۱۰.۸ اینچی شاهد یک اسپیکر ۴ بانده هستیم که موجب شده است کیفیت چند رسانه‌ای در آن افزایش پیدا کند.

مدیاپد M6 در هر دو نسخه‌ی خود از یک قلب تپنده‌ی کایرین ۹۸۰ بهره می‌برد که در کنار آن یک رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ های داخلی ۱۲۸/۶۴ گیگابایت تعبیه شده است. این تبلت ها بر روی رابط کاربری EMUI 9.1 و اندروید پای اجرا می‌شوند.

یکی از ویژگی های عالی مدیاپد این است که دارای یک کیبور جانبی بوده که می‌توانید آن را به دستگاه ها متصل کنید و از آن بهره ببرید. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از پورت USB نوع C
  • جک ۳.۵ میلی متری هدفون
  • پشتیبانی از کارت میکرو SD

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار