معرفی میت ۲۰ هوآوی در تابستان ۲۰۱۸

bd4c404ab4ef245466d121575da37954
زمان مطالعه: 1 دقیقه

معرفی میت ۲۰ هوآوی در تابستان ۲۰۱۸

شرکت هوآوی در حالی که قرار بود MWC 2018 از نسل جدید پرچمدار خود یعنی پی ۲۰ رونمایی کرد صرف نظر نموده و تصمیم گرفت تاریخ دیگر یعنی مارس را برای رونمایی از محصول خود هدف قرار دهد. تاکنون اطلاعات کافی از میت ۲۰ هوآوی منتشر نشد و به نظر می رسد تا تابستان خبری از این پرچمدار نخواهد بود.

به تازگی گزارشی منتشر شده که می گوید چینی ها قصد دارند تابستان ۲۰۱۸ نسل جدید فبلت پرچمدار خود میت ۲۰ را معرفی کنند و این در حالی بوده که پیشتر پاییز توسط هوآوی برای معرفی سری میت انتخاب می شد. شایعه شده در سال جاری سه مدل میت ۲۰ خواهیم داشت که از جمله باید به میت ۲۰، میت ۲۰ لایت و میت ۲۰ پرو و همگی از دسته پرچمداران هوآوی محسوب می شوند و باید انتظار عملکرد بالایی از آنها داشت. تاکنون هوآوی واکنشی به خانواده میت ۲۰ نشان نداده زیرا مشغول آماده سازی پی ۲۰ و چندین مدل دیگر آن است که ۲۷ مارس سال جاری طی مراسمی اختصاصی در پاریس رونمایی می شود.

شایعه شد پی ۲۰ در سه مدل لایت، پرو و استاندارد معرفی می شود که نسخه لایت و استاندارد فاقد دوربین سه گانه و نسخه پرو با دوربین سه گانه همراه است. جزئیات دقیقی در دست نیست تا به آن اشاره کرد و باید منتظر ماند تا مشخص شود خانواده پی ۲۰ چه ویژگی هایی را دارند اگرچه در شباهت بسیار به آیفون ۱۰ شبیه هستند.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود شرکت چینی چه برنامه ای داشته و آیا میت ۲۰ و مدل های مختلف آن تابستان ۲۰۱۸ معرفی می شوند یا آن که تنها با شایعاتی بی اساس رو به رو بودیم که به حقیقتی اشاره نداشتند. امید می رود بیشتر گزارش های انتشاری حقیقی باشند و بعید است که منابع اطلاعات اشتباهی را در اختیار کاربران خود قرار دهند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار